בחירת קייטריג ומקום לחתונה

קודם כל עדיף לפנות לחברות שלא מבצעות יותר מאירוע אחד בערב. ולדרוש שבעלי הקייטרינג יהיו נוכחים בזמן האירוע, במקרה הצורך אף לציין זאת ביניכם בחוזה סגירת העיסקה.

אז קודם כל מזל טוב!

בדרך כלל חברת הקייטרינג תנהל עבורכם את כל החתונה ולכן היא המרכיב הדומיננטי ביותר באירוע, מנהל אירוע מנוסה יותר או פחות יכול לגרום להצלחת הערב או לכישלונו, אל תתביישו לבקש המלצות. אתם מתחתנים! כיצד לבחור אתר לאירוע וחברת קייטרינג לחתונה – איך עושים את זה?

תנו לעצמכם שבוע או חודש ליהנות מהרעיון שאתם הולכים להיות ביחד לנצח, לבשר להורים, ליהנות מההתרגשות ומה"ביחד", לפני שנכנסים לתוך ההפקה.

קודם בוחרים את המקום, ואחרי סינון השאירו עצמכם עם שלושה גני אירועים רלוונטיים, ואז התחילו לערוך השוואות מחירים ואיכות בין חברות הקייטרינג השונות. לרוב בחירת חברת הקייטרינג שעורכת חתונות היא נגזרת של המקום בו תערכו את החתונה (אם באמצעות רשימת מומלצים המגבילה את חברות הקייטרינג לבחירה ואם באמצעות מיקום בארץ, יכולת לערוך הפקת טבע וכו').

תקציב – כמה מסך תקציב החתונה יוקצב לטובת חברת קייטרינג. זה החלק הארי של התקציב באירוע ולרוב יוקדש למטרה זו. חשוב להשאיר מקום בתקציב לבונוסים ולפינוקים מיוחדים שוודאי תרצו להוסיף בהמשך הכל בהתאם לגודל ההפקה.

חשוב מאד שתהיה כימיה טובה עם נציג המכירות שלכם. הוא זה שילווה אתכם מהרגע הראשון ועד יום החתונה והתהליך כולל טעימות, סגירת הסכם ומחירים, פגישת תפריט ופגישת ספקים בשטח האירוע. הוא זה שיארגן לכם משהו מיוחד לשולחן של סבא וסבתא עם מנות ספציפיות לאנשים מבוגרים שלא נעים להם לגשת למזנונים. הוא זה שידגיש עבורכם לשף שכל המשפחה אלרגית לתבלין מסויים. חשוב שהאדם מולו אתם עובדים יהיה נעים ואכפתי ויענה לבקשותיכם ככל שיוכל.

האם הקייטרינג נותן גם בר משקאות לאירוע? מה המפרט? האם המשקאות תוצרת חוץ? האם הוא כולל את המותגים המתאימים לקהל שלכם?
חשוב ביותר! בדרך כלל חברות הבר לא מספקות כוסות זכוכית ופתאום אתם עשויים לגלות שנוספו עוד כ 7 ₪ לאדם בתפריט שזו עלות כוס באירוע ממוצע.
כך גם לנושא היין והקרח – מי מספק אותם חברת הקייטרינג או הבר? וודאו שהדברים לא נופלים בין הכיסאות.
האם הקייטרינג מספק אספרסו בר? אם לא, בדקו חברות חיצוניות, ושוב – כוסות.
מה נכלל בתוך העיצוב הסטנדרטי? האם ישנה חבילת עיצוב מיוחדת למקום בו יהיה האירוע שלכם?
הכי נוח לעמוד מול חברה אחת שתספק לכם את כל המרכיבים לארוע שלכם. הכי נוח לעבוד מול אדם אחד על הכל ולא לנדוד מפגישה לפגישה ע"מ לקדם את החתונה.

מרכיבים חשובים בהצעות מחיר שתקבלו:
מפרט המנה 
מבנה התפריט
כמות הפריטים בכל מנה
האם המנה מתאימה לאורחים שלכם
האם ניתן להגיע לטעימות.

הוסף תגובה