המדריך לביטוח של עסק קטן

גם עסקים קטנים זקוקים לביטוח. ישנה חשיבות רבה לביטוח של עסק קטן וגם גדול בשל הסכנות האורבות לו מכל מיני כיוונים שלעיתים בעלי עסקים לא חושבים עליהם, אך הם מתרחשים במידה רבה, ואם אותו בעל העסק לא היה עם הביטוח הנכון תהיה השפעה רבה לחוסר הביטוחי מבחינת היכולת שלו לספוג נזקים, מפני שהמחזור של ההכנסות הכפיות הינו קטן לעומת מחזור של עסק גדול יותר.

 

להתאושש לאחר נזק לבית עסק קטן

בהרבה מצבים בעלי עסקים קטנים מסתמכים על הלוואה מן הבנק בתור מקור לקבלת כספים ברגע בו יגרמו נזקים לעסק שמצריכים טיפול. אולם, למרבה אכזבתם של רבים הם יגלו כי הבנק אשר יכול להציע להם סכומי הלוואה גבוהים ללא כל בעיה כאשר העסק היה במצב תקין, לא שש להעניק להם את ההלוואה בסכומים כאלה כאשר מדובר בבית עסק שנמצא במצב לא אטרקטיבי.

 

לכן, תמיד חשוב לבצע ביטוח עסק קטן בצורה מוקדמת, שתמיד תספק את הכיסוי הביטוחי כפי שנחתם בחוזה הביטוח ומסייע לעסק להתאושש ולכסות נזקים. ייעוץ עם סוכן ביטוח יעזור לקבלת הביטוח שיותאם באופן ספציפי אל סוג העסק כדי שבמקרה הצורך העסק לא יישאר ללא כיסוי ותמיד יוכל להתאושש מן המכה שנחתה עליו.

 

שהפיצויים לא יצאו מהכיס האישי של בעל העסק

תמיד חשוב לפרט את כל מי שקשור אל הנכס המבוטח, במידה והנכס המבוטח רשום על שם צד ג' ואותו השם לא כתוב בהסכם הביטוח, אז הביטוח יכול להיות משולם על ידי השוכר מכיוון שאין אחריות על הנכס אשר בכלל רשום על שם אדם אחר.

תמיד היו גלויים על סוכן הביטוח ועדכנו את כל הסעיפים לפי הנדרש בצורה כנה ומלאה על מנת שלא תמצאו את עצמכם משלמים נזקים שנגרמו לנכס לבעל הנכס, במקום שחברת הביטוח תעשה זאת.

ביטוח עסק קטן כולל חלק של חבות מעבידים אשר מכסה את בעל העסק במידה ונגרם נזק פיזי לאחד העובדים. הכיסוי אינו כולל נזקים לרכוש שלו אולם כן כולל כיסוי הוצאות משפטיות במידה של תביעת בעל העסק על ידי העובד.

הוסף תגובה