איך לבחור ביטוח לעסק

סוכן הביטוח הינו אחד האנשים החשובים עבור התפעול התקין של העסק מפני וקורה מקרה שמפריע להתנהלות השוטפת של העסק כמו גניבה של ציוד יקר ערך או שריפה של המשרדים, רצוי כי יהיה ביטוח מתאים אשר ישמור על הפעילות התקינה של העסק ולא יגרור אותו להפסדים כבדים שבעטיים העסק יכול אפילו לפשוט רגל, ולא להתאושש.

 

מיהו סוכן ביטוח?

סוכן הביטוח הינו האדם אשר מוכר להם את הביטוחים של חברת הביטוח ואתם עובדים למעשה מולו. הוא איש הקשר שלכם עבור כל שאלה או צורך בנוגע לביטוחים שרכשתם, והוא האדם אשר מתאים לכם את ביטוח העסקים כמו גם יתר הביטוחים שאתם בוחרים לבצע מולו.

כל הבטחה אשר ביצע מולכם סוכן הביטוח שלכם הינה שווה להבטחה על ידי חברת הביטוח עצמה, ולכן ישנה חשיבות לקבלת כל ההבטחות לגבי הביטוח שעשיתם בכתב, ולא להסתפק בהסכם שהינו בעל פה.

 

איזה ביטוח לבחור?

אתם יכולים לראות מידי יום תשדירים לגבי מבצעים והטבות עבור ביטוחים ישירים שאינם נעשים מול סוכן ביטוח אישי, אך תמיד יש לבדוק את אלה שבעתיים כדי לוודא שאינכם מקבלים ביטוח זול מכל הבחינות, כזה שלא יבטח אתכם בצורה האפקטיבית ביותר בשעת הצורך.

בטחו את עצמכם רק עם ביטוח עסקים מול סוכן ביטוח שמבין בתחום ולא בסוכן ביטוח פנסיוני שזה עיקר התמחותו, מפני שבהחלט יכול להיות שהוא אינו יכול להשיג עבורכם את הביטוח המתאים ביותר, בשל חוסר ההבנה בפרטי פרטים של צרכים שיש לעסק כמו שלכם.

מלבד זאת תמיד כדאי לבחור את סוכן הביטוח לפי ההמלצות של חברים שרכשו ביטוח לצרכים דומים, באופן זה אתם יודעים ממקור ראשון כי תקבלו תמורה מלאה שעמדה בכל המבחנים שרלבנטיים עבורכם.

הוסף תגובה