ביטוח רכב דיגיטלי

ביטוח רכב דיגיטלי

השנה הנוכחית הבהירה יותר מכל את החשיבות הגבוהה של שירותים מקוונים. חברות המשווקות מוצרים באינטרנט, העניקו שירותים מקצועיים למיליוני ישראלים. בין רכישת מוצרי אופנה ומכשירי חשמל, המחשבים ושיעורי היוגה באינטרנט, בלט שירות אחד מהותי – ביטוח חובה וביטוח מקיף לרכב. חברות הביטוח שבנו מוניטין עם השנים עברו גם לדיגיטל, כיום בלחיצת כפתור ניתן לרכוש פוליסה מותאמת אישית הכוללת כיסויים מקיפים.

מהו ביטוח רכב דיגיטלי?

ביטוח רכב דיגיטלי הוא שירות המוצע על ידי חברת הכשרה באמצעות אפליקציה ואתר אינטרנט תחת מותג "”go. בכניסה לאתר ניתן לבחור בין ביטוחי הרכב, ולאחר מכן להזין את נתוני הנהג והרכב לשם קבלת הצעת מחיר. בשלב הבא, תוצע פוליסת ביטוח חובה, המכסה את הנזקים הפיזיים הנגרמים לאדם שנפגע בתאונה כתוצאה מהנהיגה שלכם (הן נוסע ברכב, הן הנהג והן הולכי רגל). ביטוח נוסף המוצע ברשת הוא ביטוח צד ג' המכסה נזקים לרכוש לצד שלישי כתוצאה מפגיעה שנגרמה על ידי הרכב. הביטוח הכולל את כמות הכיסויים הגדולה ביותר הוא ביטוח מקיף. ביטוח זה מכסה אתכם כנגד גניבה של הרכב, נזק לשמשות ונזקים נוספים הן לרכושכם והן לרכוש של צד שלישי.

כמה עולה ביטוח באינטרנט?

ביטוח דיגיטלי עולה בדרך כלל פחות מפוליסה שרוכשים על ידי סוכן ביטוח. זאת משום שאינכם צריכים לשלם עמלת סוכן, ואתם רוכשים ביטוח רכב ישירות מהחברה עצמה. מחירי הפוליסות של הביטוח המקיף נקבעות על פי נוסחאות המשקללות את הסיכוי שאותו רכב יהיה מעורב בתאונה. בין השאר נלקחים בחשבון וותק הנהיגה, סוג הרכב, מגדר הנהג, גיל הנהג ונתונים נוספים.

אם מדובר בנהג חדש במשפחה יש לרכוש עבורו ביטוח מיוחד לנהג חדש (העלות של ביטוח נהג חדש בדרך כלל גבוהה יותר). חברות הביטוח מאפשרות לציין במפורש מי יהיו הנהגים תחת סעיף הנקרא "נהג נקוב" או לרכוש פוליסה לכל הנהגים בבית מבלי לציין במפורש את שמות הנהגים.

לסיכום, ביטוח דיגיטלי משנה את עולם הביטוח ומאפשר להיכנס לאפליקציה או לאתר אינטרנט, ולקבל הצעת מחיר אישית לביטוח הכוללת כיסויים והרחבות שונות. מחיר הביטוח נמוך יותר בשיטה זו ומאפשר לחסוך סכום כסף לא מבוטל מדי שנה. מומלץ שלפני שאתם מזמינים ביטוח רכב תבצעו השוואה בין הביטוחים השונים גם באינטרנט אבל חשוב גם לשמוע המלצות ולבדוק בעצמכם את תהליך הזמנת הביטוח. החשיבות הגבוהה ביותר של הזמנת ביטוח רכב שהוא גם דיגיטלי היא נוחות והזמנת הביטוח דרך המובייל מכל מקום ובכל זמן.

הוסף תגובה