בייבי קוק, הפתרון היומיומי להכנת אוכל לתינוק

התינוק בימיו הראשונים יונק מהאימא את כל המזון שהוא צריך (כך זה קורה ברוב המקרים) אך מה קורה כאשר לתינוק מתחילות לצמוח שיניים או האימא לא רוצה להניק יותר? בדרך כלל מגיל חצי שנה האימא לא מניקה יותר (אלא לשם הרגעת התינוק לפני השינה וכו') והתינוק מתחיל לאכול אוכל אמיתי. בגיל הזה התינוק יתחיל לטעום פירות, ירקות, מרקים ומעדני חלב.

לאמהות שבניכם שלא היו רגילות לאכול ולהכין כל יום אוכל בריא ומאוזן לכם ולבני הזוג שלכם המציאו את המוצר שיפשיט לכם את החיים. למוצר קוראים בייבי קוק. הבייבי קוק (Baby cook) יעזור לכם להכין אוכל לתינוק במהירות, בפשטות והכי חשוב תדאו בדיוק מה נכנס לאוכל של התינוק שלכם.

מכשיר הבייבי קוק עושה מגוון פעולות: ערבוב, טחינה ואפילו הוא יחתוך לכם ירקות שורש קשים על ידי לחיצות קצרות על המכשיר (פולסים) תוכלי לבחור את המרקם המתאים לתינוקך.

מכשיר הבייבי קוק יכול גם לחמם את האוכל הקפוא של התינוק וזה ללא איבוד הויטמינים והמינרלים החשובים באוכל, בניגוד למיקרו ששולח קרינה ועל ידי זה מחמם את האוכל.

לאלו מבניכם שחוששים מה יקרה לאחר שהתינוק יגדל ומה אני אעשה עם המכיר אין צורך לדאוג. תוכלי לעשות שימוש בהכנת אוכל מאודה, חימום ירקות ועוד גם למשפחתך המבוגרת ( המכשיר יודע אפילו לעשות טחינה מעולה….)

המימדים הקטנים של המכשיר, עיצובו המדהים וחוברת המתכונים שמגיע איתו יאפשרו לך לקחת את הבייבי קוק איתך לכל מקום, גם אם נוסעים לצימר בצפון או לחברים לסוף השבוע….

את הבייבי קוק אפשר למצוא באתר סודות, דברים יפים לקטנים או ברשת סודות ובחנויות שנמצאות באחוזה או בבית יצחק, שם יחכו לכם צוות מוכרים אשר יעזור לכם בחווית הקנייה.

הוסף תגובה