בניית אתר בוורדפרס פרק 2

5- פינגבק

לוורדפרס (ומערכות בלוגים נוספות) יש פיצ'ר מגניב שנקרא פינגבק. בעצם, כל פעם שמישהו באינטרנט יכניס קישור לעמוד או רשומה באתר שלכם, תקבלו התראה על כך ותוכלו לבחור אם להוסיף בתחתית העמוד שלכם (היכן שהתגובות) קישור חזרה לאותו המקור. החלק הנחמד כאן הוא שזה עובד הפוך, בכל פעם שתקשרו לאתר אחר (שתומך בכך) הוא יקבל התראה ויוכל להוסיף קישור אליכם. זו דרך מעניינת ליצור חשיפה ותנועה חדשה לאתר שלכם.

6- ניהול משתמשים

לוורדפרס יש מערכת ניהול משתמש מלאה עם חלוקה לתפקידים שונים. זאת אומרת שאתם יכולים לפתוח משתמשים לכל עובדי החברה שמטפלים בניהול האתר ולהגיד להם מה הרשאות הגישה הספציפיות שלהם – כותבי תוכן, עורכי תוכן, תורמים, מנהלים כלליים וכו'. כך לא צריך להעביר את סיסמת האדמין היקרה שלכם למשתמשים רבים, וכל אחד יקבל גישה רק למה שהוא צריך.

7- המשכפל

אם יש תוסף וורדפרס אחד שכל אחד צריך להכיר, זה Duplicator. התוסף הזה יודע ליצור שכפול מלא של האתר שלכם באריזה מיוחדת, בדיוק כמו שהוא. לאחר מכן אתם יכולים לקחת את השכפול הזה ולהעביר אותו לכל שרת כדי לפרוס מחדש את האתר בלחיצת כפתור. זה שימושי ביותר ליצירת גיבויים ולהפעלה מחדש של האתר במקרה של קריסת שרתים ותקלות טכניות אחרות.

8- עמודי התחברות מותאמים

ערכות עיצוב מסוגלות לשנות כמעט כל היבט של אתר הוורדפרס, אבל ישנה נקודה אחת שכמעט אף אחד לא נוגע בה – עמוד ההתחברות לאתר שגם אותו אפשר לעצב. הדבר מעניין במיוחד אם האתר שלכם מציע שירות ללקוח הקצה, שדורש מהלקוח ליצור משתמש. במקרה כזה, רצוי מאד שתעצבו את עמוד ההתחברות עם המיתוג של העסק שלכם, במקום עם העיצוב הגנרי של וורדפרס.

 רוצה לדעת יותר

הוסף תגובה