מיתוג העסק משווק

ע"מ למתג את עצמנו יש צורך למתג את עצמך (באינטרנט בעיקר) כחלק מכלי השיווק מגיל צעיר לימדו אותנו לאכול מתי ללכת לביה"ס לישון בשעות מסוימות ועוד.

אנשים שצריכים לקנות מוצר מסוים באינטרנט נחשפים לשפע רב של אפשרויות: אם כן מה יגרום להם לרכוש את המוצר דווקא מאיתנו? כפי שהסברתי – הסיבה היאהמיתוג שלנו : ככל שנמתג את עצמנו בצורה הטובה ביותר כך יותר לקוחות ילכו אחרינו וירכשו מאיתנו.

ע"מ לעשות זאת עלינו להפוך  למנהיגים  האם תהית מדוע נמשכת לבן בת הזוג שלך? מדוע רצית בקרבתו של שותף כלשהו? התשובה היא :אנשים אוהבים להיות בקרבת אלה שיכולים להביא ערך רב לחייהם להוות השראה וללמד משהו על עצמם שיכולים כיצד להנהיג וליצר שינוי ואיך להתמודד עם אתגרים ולנצח ….

מנהיגים הם אנשים שמרויחים הרבה כסף בכלל ובעסקים בפרט!

מנהיג אמיתי אינו אחד שלובש חליפה ועניבה או אחד שמחלק הוראות מה שמפריד מנהיגים מאחרים זוהי המוכנות שלהם להיות במקום שצריך אותם . וזוה העובדה שהם יוצאים תדיר לפעולה מאסיבית! זה לא הגיל שלהם או הניסיון שצברו זוהי פשוט המהות וההויה שלהם..

אז איך הופכים למנהיגים?

צריך להאמין ולהתחייב שאתה כזה!

והנה עוד מספר נקודות שיעזרו לך להרגיש ולראות את עצמך כנהיג אמיתי:

1. היה נחוש ולמד כיצד להגיע לתוצאות אליהן אתה מייחל להגיע.

2. התחל לחשוב הצורה יצירתית מה שנקרא מחוץ לקופסא.

3.התרחק מאנשים שליליים בדרך.

4.הקדש חלק מזמנך להתפתחות אישית – קרא ספרים האזן לקלטות ולמד חומר בתחומך.

5.קח על עצמך מחויבות ליצור שינוי בחיי האנשים ללא תמורה או ראיה אגואיסטית אל תהיה מענין אלא מתעניין!!

במידה ותאמץ את השינוי העולם יהיה מקום שינה טוב יותר אתה תיצבור ביטחון ותאוצה  ויחד עם זאת העסק שלך יגדל ויתפתח!

אז…עד כמה אתה מחויב?

זאת עליך לדעת : סוד ההצלחה אינו טמון בעתיד סוד ההצלחה טמון בהווה אי אפשר לדעת בודאות מה יביא יום המחר! אלמלא נתחיל עכשיו בשינוי שאנו כ"כ רוצים בחינו לעולם לא נגיע להעיר את הענק הרדום בתוכנו.

רוצה לדעת יותר

 

הוסף תגובה