בריא או לא בריא בשר מעושן

אהלן לאניניי הטעם. כידוע לכולנו לא כול מה שטעים הוא בריא, וכמו כן לא ניתקלתי במידע בנושא זה, האם בשר מעושן טוב יותר, או עדיף יותר משאר סוגיי הבשרים למינהם. 

לכן החלטתי לחקור בדבר כמובן לשאול יודעי דבר מכול שכבה, כמו רופא, אטליזן, תזונאי,ותברואנים למינהם, וכמובן את המומחים ביותר סבא והורים כמובן.

תשובה אכן יש לי אך בטרם אפרסמה אשמח לקבל ממכם הגולשים לא רק תשובה כן, ולא אלא גם סיבה לכך ואני מקווה שתהינה תואמת או מקושרת לתשובתי. לידעתכם מכול אחת ואחד מהמומחים התשובה היתה שונה פרט לשניים מהם שהיו זהים כמעט. עשן לא טוב לבראות ?, מה משאיר העשן בבשר , האם כול צורת עישון שונה מרעותה, כמו עישון קר , עישון חם. (עישון ביתי על הגז) עישון תעשיתי שאין אנו יודעים כיצד הוא נעשה, האם החמצה ועישון וישון כימי כמו זיתים מלפפונים כרוב וכו". ומה קורה לגבינות מעושנות לאחר עישון.

האם קיים פיקוח על עישון וישון. האם המוצר עובר בדיקת איכות,( בדיקה וטרינרית) האם מידעים אותנו איזה מחלות עלולות להגרם מבשר לא ראוי לאכילה, או גבינה שהחלב שממנה היא נעשתה החמיץ או פג תוקפו (רמדיה)(סין) האם תהליך האצה בעישון או בחמצון עלול לגרום לנו לבעיות אולאיי לא מידיות אך במשך זמן ארוך יותר? משקעים  מחלות פנמיות וחצוניות גם יחד, האם נצעק יחד לאחר יפול דבר חלילה

הערה. העישון והטיבול מטשטש את איכות המוצר.כזכור לנו מאחת הרשתות המפורסמות בארץ. כתבה ערוץ מס".  ישון, הבשר מובא לכמעט רכבון לכן הוא רך לאכילה (האם תמיד כמעט??.?

                                                                                                             תודה יוסי

הוסף תגובה