דיאטות – דיאטה של אורז להורדת לחץ דם

למה דיאטת אורז ? 
דיאטת אורז הפכה להיות פופולרית בשנים האחרונות למטרות ירידה במשקל ומטרות בריאותיות רבות כגון ניקוי הגוף מרעלים,  הרזיה בריאה, הורדת לחץ דם ואיתור אלרגיות למזון.

כמה זמן עושים דיאטת אורז ? 
8 עד 14 ימים. לא פחות ולא יותר.

מה אוכלים בדיאטת אורז?   
אוכלים אורז מלא מכל הסוגים. ירקות ללא הגבלה (פרט לתפוחי אדמה).עד 4 פירות ביום.  מפחיתים קופאין טבעי (לא נס קפה) לכוס עד 2 ביום. שותים הרבה תה צמחים ומים. אפשר גם פריכיות אורז ללא תוספות של קימל וכו', פסטה מאורז מלא,אטריות אורז, פצפוצי אורז מלא ללא סוכר ועוד.  מותר 2 כפות שמן זית כיתית מעולה (עד 1%) . מומלץ תבלינים מכל הסוגים ולהפחית למינימום את כמות המלח. 

האם רעבים בזמן דיאטת אורז? 
לא! אוכלים ללא ספירת קלוריות אורז מלא מסוגים שונים ומתכונים מגוונים, ירקות ללא הגבלה ופירות. מתי הזמן הטוב ביותר לדיאטת אורז? 
באביב הזמן המתאים ביותר לניקוי הגוף מרעלים אבל אפשר לעשות את הדיאטה גם במועדים אחרים ומומלץ רק פעם אחת בשנה למשך 8-14 ימים.

איך זה עובד? 
הכליות והכבד אחראים על ניקוי הגוף מרעלים. הכליות אחראיות גם על ויסות לחץ דם וטיפול בחלבונים והכבד אחראי על טיפול בשומנים. דיאטת האורז מופחתת בחלבונים ושומנים ומשחררת את הכליות והכבד לעסוק במשך שבועיים בניקוי הרעלים בגוף ובויסות לחץ דם.

איך ההרגשה במהלך הדיאטה ולאחריה? 
בכל השלבים מרגישים שבעים כי אין הגבלה של קלוריות וכמויות באורז המלא ובירקות והפירות. בימים הראשונים יש סיכוי קטן לתופעות של חולשה יחסית, סחרחורת, תחושות שונות במערכת העיכול וכאבי ראש, אשר נוצרים, על פי ההנחה, בשל יציאת רעלים מהתאים ומערכות הניקוי אל זרם הדם, הלימפה והזיעה. תופעות אלה לרוב עוברות לאחר יומיים עד שבוע, ולאחריהן לרוב ההרגשה הפיזית, רמת האנרגיה וההרגשה המנטלית משתפרות ללא הכר – הרבה מעבר לתחושות שהיו לפני תחילת הדיאטה.

מה עושים כדי להתחיל?

הוסף תגובה