דירות למכירה במרכז תל אביב

דירות למכירה במרכז תל אביב

מי מאיתנו לא עבר חוויה של חלום על  דירה למכירה במרכז תל אביב? העיר העברית הראשונה ו ה-2 בגודלה בארץ ישראל, מרכז התרבות של קהילה אנושית, כמו גם מרכז התיירות והכלכלה וההתפתחות החברתית בישראל, שלעולם לא נרשמת ושווי הדירות בה תמיד במגמת זינוק ועליה.

לא לחינם משרדנו בר-לב נדל"ן נחשב למשרד מומלץ לתיווך ושיווק של דירות בצפון הישן/ החדש בתל אביב, מחזיק במגוון נרחב של דירות למכירה במרכז תל אביב וכמו גם ידוע במהירות המכירה ומתאפיין במקצועיות שאין שנייה לה.

דירות למכירה במרכז תל אביב – תמיד היו ויהיו כמצרך נדיר ומבוקש בקרב רוכשים פוטנציאליים רבים.
ובכן דירות למכירה במרכז תל אביב, הן המבוקשת ביותר בשוק הנדל"ן בכלל ובקרב רוכשים פוטנציאליים בפרט. השינויים שעברה העיר אפשר לומר "מהפכת הנדל"ן" שחלפה על פני העיר במרוצת השנים הקודמות אכן הפכה את שוק הנכסים בתל אביב מן הקצה אל הקצה.

גם העולם של דירות למכירה בצפון תל אביב עבר התנדנדות חזקה ובשנת 2021, כדי למצוא דירה למכירה בצפון הישן, זו בהחלט משימה כבר לא פשוטה.
למען הסר ספק רכישת דירה במרכז תל אביב הנה השקעה בטוחה, ערכן של דירות אלה עולה באופן מדהים עם השנים, ובקלות ניתן למצוא שוכרים איכותיים שישכירו את הדירה התל אביבית ובטח שעל אחת כמה וכמה – זו ממש לא תהא בעיה מכירתה העתידית של הדירה התל אביבית וכמובן במחיר גבוה בהרבה. בשל כל הסיבות שצייננו כאמור כך הפכו דירות למכירה במרכז בתל אביב לשוק רותח ורווחי.
דירות למכירה בתל אביב – איך עלו בהדרגה מחירי הדירות?
העיר תל אביב של השנים האחרונות, חלו בה כל הרבה שינויים בירוקרטיים שאיתם הביאו לעליית שווי ערכן של דירות למכירה במרכז תל אביב.

כך לדוג', הוא אזור נווה צדק שנחשב בעבר לשכונת דלות ומצוקה באמצעי קיום וכמובן שלא מבוקשת בשל קרבתו לשכונת יפו ו-לאתר שוק הכרמל הידוע.

במרוצת השנים החלה עליית שווי הנכסים בסביבה וזאת בשל הבנייה האדריכלית הקלאסית במובן החיובי של המילה והקרבה לחוף הים של תל אביב, ונכון להיום לאחר שהאזור עבר "מתיחת פנים" מאד משמעותית בעקבות תוכניות רבות לשימור שהופקדו, האזור כיום מהווה מעין מרכז קליטה לאנשי עסקים שונים, דיירים קבועים ועמידים בעלי אמצעים, ככל שידוע לנו מאזור צפון תל אביב שהחליטו לעבור אל השכונה.

כמו כן, רבים מבין אלה אף התעקשו לרכוש בשכונה נכסים שאינם מוצעים לשוק החופשי במחיר שעלה באלף מונים על מחירו כיום הריאלי.

סיפורה של שכונת נווה צדק מגולל בתוכו סיפור תל אביבי של העיר כולה ומפרט  בדרך הטובה ביותר איך קפצו שווי של דירות למכירה בתל אביב.
חל שינוי נוסף על תל אביב וזאת מאז כהונתו של ראש העיר רון חולדאי ללשכת העיר והוא פתיחתה של תל אביב לפרויקטי להתחדשות עירונית שהביאו להגדלת היצע של דירות למכירה  במרכז תל אביב במחירים של יותר מ 60 אלף ₪ למטר. והנה כן, כתוצאה מאישורן של תוכניות הרבעים, הצליחו להיבנות במרכז ובצפון בתל אביב כמות של מבני מגורים מדורגים ויוקרתיים שקלטו אליהם אוכלוסייה חזקה והציבו נורמה חדשה בכל הקשור למבנים למגורים בתל אביב.

כיום דירה למכירה חדשה במרכז תל אביב, מוצעת בשווי עד כדי בלתי נתפש ועלולה להגיע למחיר שיווק בעל ערך מספרי גבוה ביותר. נכפה על העיר תל אביב העיר העברית ה-1  מודל חדש של מבנים מדורגים ויקרים, המכילים בריכת שחייה, אולם כושר, מבני ציבור וגני ילדים ויש עוד. אפשר לקרוא לתופעה הזו בשם של מהפכה כשום שחלו שינויים בהסדר ההרגלים של ממש בתחום הנדל"ן בתל אביב, וכיאה לשינויים אלו נוצר זעזוע בענף שיווק ותיווך הדירות בתל אביב שהיווה לשווי הנכסים למכירה בעיר לגדול בצורה משמעותית.
אנשי נדל"ן רבים טוענים כי סופה של כל בועת נדל"ן להתפוצץ, וניתן להסיק שהמשבר הכלכלי אולי הוא יהיה הסיכה שתינעץ בבלון השמן.

אנו טוענים כי ההיפך הוא הנכון, כיוון שכבר נכון לשנת 2021 לא ניתן להרגיש בירידת השווי של דירות למכירה במרכז תל אביב ו/או דירות למכירה בצפון תל אביב, וזוהי רק תחילה של דרך ארוכה יותר. החריגות שבשווי הנכסים למכירה בתל אביב ושווים חסר מידה נתונה של הדירות למכירה בתל אביב לצערי לא תגיע לסיומה וכבר אפשר עכשיו לראות מגמת עלייה קיצונית בשיעור של 10% במכירת הנכסים השונים בתל אביב שרחוקה מכדי לחזור לפרופורציות.

הנכם מוזמנים:

  1. לקרוא עלינו מה כתבו עלינו מן העיתונות | ישראל היום | ברק בר לב
  2. לקרוא עלינו מה כתבו עלינו מן העיתונות | וואלה | ברק בר לב
  3. לקרוא עלינו מה כתבו עלינו מן העיתונות | ביזפורטל | ברק בר לב

הוסף תגובה