תפקידו של משרד מומלץ לייעוץ נדלן בתל אביב

תפקידו של משרד מומלץ לייעוץ נדלן  בתל אביב

נשאלת השאלה הגדולה והיא איך אפשר  למכור נכס בתל אביב במעט זמן והאם שווה להעניק בלעדיות למתווך נדל"ן בתל אביב, ומכאן האם בכלל בעל הנכס יכול בכוחות עצמו להסתדר ולמכור את הנכס החשוב לו מכל? ואם לא,  כיצד יוצאים לדרך ומהן השלכות המס והדרכים להבטיח את מוכר הדירה התל אביבי – כמו לדוג' זכויותיו! וכיצד ניתן לבחור בחירה מושכלת ומבים כל משרדי התיווך בצפון תל אביב נמרץ ומיומן.

ברק בר לב, המייסד והבעלים של משרד הנדל"ן  בר-לב נדל"ן, המתמחה בעסקאות של דירות למכירה בצפון תל אביב, יארגן לכם את הדברים שאתם צריכים לדעת.

דירות למכירה בצפון תא I מאיזו נקודה מתחילים?
בעת שתקבלה החלטה משותפת למכור את הדירה בצפון תל אביב מדובר כשלעצמו בשלב פסיכולוגי וחשוב ביותר בתהליך.
לצערי אומר, כי לא אחת נתקלתי במקרים שבעלי נכסים מציגים דירה למכירה בתל אביב, דירה שברשותם רק תחת מצג שווא, כלומר מבלי שיש להם כוונה למכור את הדירה. ומדוע? מכיוון שבסך הכל בכוונת היא לבדוק את שוק הנדל"ן התל אביב ואת שווים של נכס המקרקעין שברשותם.

ובכן, כדי למכור נכס בצפון הישן של בתל אביב, בראש ובראשונה צריך להגיע להסכמות בינכם לבין עצמכם, ובעת התגבשותה ההחלטות לכדי החלטה אחת סגורה למכור את דירתכם היחידה,  רק אס יהא אפשר להתקדם ולעבור לשלב בת'.

שלב ב'
לשם תהליך יעיל מומלץ להיעזר ביועץ נדל"ן מיומן שמומחה בקנייה/ במכירת נכסים בשכונות הצפוניות של תל אביב. בקרה זה אנו מציעים שתקבלו איזושהי המלצה ו/או חוות דעת שמשקפת את עבודתו המקצועית של יועץ הנדלן  הואיל וזה אמור למכור את דירתכם ובנוסף לעבוד עמכם בשוטף.

דעו לכם כי הליך איתור של משרד מיומן של יועצי נדל"ן בת"א, הינו ככזה שמומחה במקרקעין, ברכישה ובמכירה של נכסים בצפון תל אביב. על מנת למצוא יועץ נדל"ן מעולה, יהא עליכם לפעול בדרך של חשיבה חדה לצד שאלות שמכוונות בעיקר לרקע המקצועי של המשרד הנבחר ועל שלל יועציו, אמינותם, ובאם הינם בעלי ניסיון רב תחומי בשיווק של נכסים בתל אביב ועוד…

יועץ נדל"ן בתל אביב מומלצים בתל אביב , אלה ממלאים תפקיד מקצועי ומכריע בכל תהליך שיווק הנכסים בתל אביב. התפקיד מחייב למיומנות וכישורים גדולים וכמובן יושר וזהירות.

טיפ קטן לבעלי דירות/רוכשים דירות,: יש הרבה משרדי תיווך בצפון  תל אביב חלקם מוכשרים ביותר, נמרצים ובעלי השכלה אקדמית/משפטית (יתרון ענק!) אך מכל אלה רצוי יהא לבחור את הנכון, ככזה שמבין את העיר העברית הראשונה וחי ונושם מקרקעין בכל רמח אבריו. רק כך ניתן יהא לתייג את האחד: ואו  מתווך נדל"ן , ואו משרד תיווך בתל אביב מיומן, שייצג אתכם ויעבור עמכם מסע מעניין לאורך כל חיי העסקה בצורה מעולה, שונה וייחודית.

שאלה:
האם שווה לקנות/לשווק דירה למכירה בצפון תל אביב ללא סיוע צמוד של מתווך בתל אביב? ובכן ודאי שלא מומלץ!

ומה לגבי השבחה שצפויה כתוצאה מאישורה של תוכנית רובע 3? 
אם הנכס מצוי בתחומי תוכנית רובע 3 ושנת היתר הבנייה של הבניין היא לפני 1 בינואר 1980, העניינים מעט מסתבכים ומתאימים למקצועני נדל"ן. מוזמן לקרוא את המאמר שלי כאן

אז למה להעניק בלעדיות ל יועץ נדל"ן בתל אביב ?
ובכן, בעלי נכסים רבים מהם חוששים שאולי הם מצמצמים את האפשרויות שלהם למכירת דירתם, אבל  במקרה הזה,  ההפך הוא הנכון! ומדוע? מרגע שבעל הנכס "פותח" את הנכס לשוק החופשי, אין לו כל שליטה ובקרה על ערך דירת וכמובן שקצרה היריעה מלהכיל את כל מה שיש לומר בהקשר זה.

האם בלעדיות ל יועצי נדל"ן בתל אביב, שווה?
יועץ נדל"ן מיומן בתל אביב צריך להיות עם קבלות מוצקות להצלחותיו, זריז ואיכותי, ובעל רקע אקדמי/משפטי (יתרון)  המחויב לאמינות, מקצועיות ויושרה עבור שני הצדדים (קונה/מוכר) והכל צריך להתנהל בצורה מבריקה וייחודית.

מיהו יועץ הנדל"ן המומלץ בתל אביב?
יועץ נדל"ן מומלץ בתל אביב באמתחתו והבנה מקיפה של מטרות הצדדים תוך מציאת פתרונות יצירתיים אפקטיביים שעלולים לצוץ בעסקאות מורכבות, כמו גם שהנו חייב להבין להתחדשות עירונית לעיתים ברמת האדריכל ואת כל תהליכי התכנון והמיסוי לאורך כל הדרך, כמו היטל השבחה  שנעוץ בתוכנית רובע 3

הנכם מוזמנים:

  1. לקרוא עלינו מה כתבו עלינו מן העיתונות | ישראל היום | ברק בר לב
  2. לקרוא עלינו מה כתבו עלינו מן העיתונות | וואלה | ברק בר לב
  3. לקרוא עלינו מה כתבו עלינו מן העיתונות | ביזפורטל | ברק בר לב

בהצלחה 🙂

בר-לב נדל"ן | דף הפייסבוק שלנו | Google  | בר-לב דירות למכירה בצפון תל אביב  המלצות | זאפ | twitter | whatsapp | 144B |  (ברק בר-לב) Barak Barlev

הוסף תגובה