דמיון מודרך וכאבי ראש

כאבי ראש הן המחלה והתלונה הכי נפוצה בעולם המערבי. מדובר במגיפה. כמעט כל אדם יחווה במהלך חייב סוג מסוים של כאב ראש וסביר להניח כי לא תהיה זו הפעם הראשונה או האחרונה בחייו. יש למעלה ממאתיים סוגים של כאבי ראש שונים התוקפים בגלל סיבות וגורמים שונים.

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של כאב ראש הוא המיגרנה. מיגרנה היא כאב ראש טבעתי הגורם ללחץ בקרקפת ומשבית את הסובל ממנה לכמה שעות או אפילו ימים. מיגרנה חריפה מונעת מהאדם לתפקד כראוי, הופכת אותו רגיש לאור ורעש ומפזרת את יכולת הריכוז שלו לגמרי. מיגרנה תוקפת בעיקר נשים אך גם גברים סובלים ממנה.

אם יד על הלב, מי לא חטף מיגרנה לפחות פעם אחת בחיים?

האם ניתן להתגבר על מיגרנה?

העובדות בכל הנוגע לכאבי ראש קצת מביכות. למרות שכיחות התופעה, הרפואה המערבית לא מצאה פתרון נוירולוגי לכאב. רוב הסובלים מהתופעה מטופלים באמצעות משככי כאבים ולומדים לחיות עם כאב הראש. יחד עם זאת, המיתוס לפיו כאבי ראש הם גזירת גורל אינו נכון. יש פתרון לכאבי ראש קשים – קוראים לזה דמיון מודרך.

 

מהם הגורמים לכאבי ראש?

הגורם העיקרי לכאבי ראש הוא – לחץ. כן, החיים התובעניים, העבודה, הילדים והקצב המהיר של החיים המודרניים הוא הגורם העיקרי לכך שכולנו סבלנו או נסבול מסוג כלשהו של כאב ראש. לכן, בראש ובראשונה, על מנת להפחית את הכאבים ואת הסיכוי לחטוף מיגרנות יש להוריד את הלחץ. חד וחלק.

שנית, מחקרים הוכיחו כי דיקור סיני הוא הטיפול היעיל ביותר לכאבי ראש. הסיבה לכך נעוצה כי הדיקור משחרר אנדרופינים המקלים על הכאב וגורמים להרגשה טובה בכל הגוף. במובן זה, תרגול של דמיון מודרך, פעם ביום או כמה פעמים בשבוע יהווה טיפול מונע יעיל כנגד כאבי ראש.

תרגול של דמיון מודרך מרגיע את המטופל, מחזק את בטחונו וגורם להרגשת עוצמה ואושר כלליים. מחקרים הוכיחו כי מתרגלים בדמיון מודרך מתמודדים טוב יותר עם מצבי לחץ וכפועל יוצא מכך סובלים פחות מתופעות נפוצות בעולם המודרני כמו כאבי ראש, למשל.

דמיון מודרך הוא כלי נהדר להעצמה ותפיסת מציאות חיובית. לכן, אין שום סיבה לחטוף מיגרנה או כאב ראש כל עוד החיים הם חוויה חיובית ומשוחררת ולא קשה ומלחיצה. הוסיפו לכך תזונה נכונה ובריאה, הפסקת עישון סיגריות וקפה ולא תצטרכו לחוות כאב ראש מימיכם.

הוסף תגובה