קייטרינג לאירועים – לבחור את השירות הנכון ולא רק את האוכל

כאשר מתכננים אירוע, הדבר הראשון שעולה על הפרק זה האוכל. לא משנה אם זה אירוע קטן או אירוע גדול, האוכל הוא הכוכב הראשי. לכן חשוב למצוא חברת קייטרינג לאירועים שתתאים לסוג האירוע: אם אתם חושבים על קייטרינג בשרי או על קייטרינג חלבי, המשימה היא לא תמיד נוחה. אתם צריכים למצוא חברת קייטרינג מקצועית, אמינה, ואוכל טעים ובנוסף חשוב מאוד שזה יהיה בתקציב שלכם.

אז איך באמת בוחרים חברת קייטרינג לאירועים קטנים או קייטרינג לאירועים גדולים? מומלץ לשאול אנשים שהשתמשו בחברות קייטרינג ויצאו מרוצים מהאירוח אם זה קרובי משפחה, חברים, שכנים או כל אדם אחר, הם יספקו לכם את ההתרשמות ממקור ראשון. גם ביקורות ברשת יכולים לספק לכם חוות דעת טובות או לא טובות,  שימו לב שאתם פונים לרשת: חלק מהמידע שיופיע יהיה מידע פרסומי של חברות הקייטרינג או על ידי המקורבים של העסק.
בחנו את מומחיות קייטרינג: האם הקייטרינג מתאים לגודל האירוע? האם הוא קייטרינג לאירועים קטנים וגדולים או שאולי יש לו יכולות להתמודד רק עם אירועים קטנים ? האם התמחות החברה היא בכמה סוגי מאכלים או רק בסוג מסוים אחד של מאכלים ? מזון ארץ ישראלי אולי או אסיאתי. שאלו את בעלי הקייטרינג מה ההתמחות הספציפית שלהם ומה השירותים המיוחדים שהם יכולים להציע לאירוע.
בדקו האם לקייטרינג יש את כל האישורים הנדרשים על מנת לנהל קייטרינג כעסק? האם יש פיקוח על האוכל ?

בחברה שלנו הציבור מעורב חילוניים עם דתיים לכן חשוב לחשוב גם על כשרות: מה הם צרכי הכשרות של האורחים? מהם תנאי התשלום שהקייטרינג דורשים ? האם הם מבקשים מקדמה ואת שארית התשלום לאחר תום האירוע ? תקראו את האותיות הקטנות של החוזה: מה הם הפרטים הקטנים בחוזה עליו אתם חותמים עם שירותי הקייטרינג? קיראו טוב בכדי למנוע אי נעימות ואם צצות לכם שאלות, אל תהססו לשאול ורצוי שתשאלו אותם בהקדם.

הוסף תגובה