האם טרמיטים אוכלים בטון?


האם טרמיטים אוכלים בטון? טרמיטים הם חרקים קטנים הניזונים מהתאית בעץ, בצמחים ובחומרים אורגניים אחרים. ידוע שהם גורמים נזק למבנים על ידי אכילת היסוד, אבל לא, טרמיטים אינם ניזונים או מסוגלים לעבור דרך בטון. אמה-מה, הם כן מסוגלים לחדור דרך סדקים בבטון ולהגיע לפנים הבית.

במאמר זה נדון בשאלה האם טרמיטים אוכלים בטון או לא. כמו כן, נספק לכם רשימה של דרכים למניעת הדבקה של טרמיטים בביתכם. אבל לפני הכול, חשוב לציין שאם אתם רוצים להיפטר מהם אחת ולתמיד, חובה להסתייע בשירותי הדברת טרמיטים. לאחר שעונים על דרך השלילה האם טרמיטים אוכלים בטון, חשוב להבין שהם כן מסוגלים לגרום לנזק מבני רב, נזק לריהוט, קורות עץ ועוד. אז מה עושים? קודם כל, בואו נבין אם אכן מדובר בטרמיטים.

מה הסימנים שמאפיינים טרמיטים בבית?

סימנים שיכולים להצביע על נוכחות של טרמיטים בביתך כוללים כתמים כהים על קירות או רצפות, כמו גם ערמות קטנות של נסורת, ריח חמוץ המזכיר ריח של ריקון וכן קינון של נמלים קטנות. כמו כן, אם אתם מוצאים חורים קטנים או מנהרות שנעשו על ידי החרקים, הזמינו שירות הדברות.

אמנם ניתן למצוא טרמיטים כמעט בכל חלקי הבית, אך לעיתים קרובות קשה לזהות את נוכחותם ללא ידע מתאים. אם אתם מתקשים בזיהוי המזיקים שתקפו את ביתכם, כדאי לדעת שחלק מהחברות מספקות ייעוץ הדברות וזיהוי מזיקי עץ בחינם.

מהי הדרך הטובה ביותר למנוע טרמיטים?

כדי למנוע טרמיטים בבית, לא די לבדוק האם טרמיטים אוכלים בטון או עץ. בפועל, אתם יכולים לנסות להשתמש בתרסיס כימי על משטחים שבהם קשה להם להיכנס, או לאטום היטב אזורים דרכם הטרמיטים יכולים להיכנס לביתכם.

אם לא הצלחתם בפעולות המנע ובכל זאת גיליתם טרמיטים בביתכם, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין חברות הדברה ולקרוא למקצוענים. ישנן שיטות הדברת טרמיטים שונות, בהן תוכלו להיעזר כדי להיפטר מהמזיקים האלו לצמיתות.

שיטות הדברת טרמיטים נוספות

שיטות הדברת טרמיטים משתנות בהתאם לחומרת המקרה. השיטות הנפוצות ביותר הן חיטוי, טיפול קוטל טרמיטים או פיתיונות רעל. בחלק מהמקרים, חיטוי (נקרא גם איוד בגז) היא שיטה יעילה להריגת טרמיטים שהגיעו לשלב מסוים של בגרות. תהליך זה כולל הזרקת גז למבנה כדי להרוג את כל הטרמיטים שבתוכו.

כמו כן, בחנויות בקמעונאיות תוכלו למצוא קוטלי טרמיטים, שהם סוג של הדברה המשמש להרוג טרמיטים. הם מיושמים בדרך כלל בצורה נוזלית או אבקה, והם עלולים להיות רעילים לבני אדם וחיות מחמד אם לא מטפלים בהם כראוי.

הוסף תגובה