האם קיים הבדל בין לימודי קואצ ינגו-לימודי אימון אישי?

פעמים רבות אני נתקלת בשאלות של אנשים שונים לגבי אימון אישי לימודים, אני אשמח להציג את כל המידע בנוגע לתחום לימודי אימון אישי ונושא לימודי קואצ ינג

תחום האימון האישי צבר תאוצה גדולה מאוד בשנים האחרונות בעולם וגם בישראל, תחום זה יודע להציע פיתרונות טובים מאוד למגוון בעיות בנושאים שונים של החיים.האימון הגיע לישראל לפני כמספר שנים מארצות הברית ומאז הוא תחום עם צמיחה מאוד גדולה בביקוש לשירותים שהוא מציע.

אימון אישי לימודים שיכולים להתאים למספר רב של תחומים, לימודי קואצ ינג מתאימים מאוד לעסקים אשר נמצאים בקשיים לדוגמא.

אני חושבת שההתחלה הטובה ביותר בתחום יכולה להיות באמצעות לימודי אימון אישי, לימודים אלו הם הבסיס של המקצוע, בקורס זה תקבלו את כלי הבסיס של האימון, בעזרת כלים אלו תוכלו לפתח את היכולות שלכם בתור מאמנים אישיים אך יותר חשוב אתם תוכלו לבדוק האם הלימודים האלו מתאימים לכם והאם תרצו להעמיק ולהמשיך ללמוד עוד קורסים כמו לימודי קואצ ינג לדוגמא.

לימודי אימון אישי מיועדים כשמם לאמון אישי של אחד על אחד, הרעיון הוא שהמאמן ישמש כמדריך ויעזור למתאמן לשקף את הנקודות החלשות בתחומים שבהם הם בחרו לטפל. המאמן עוזר למתאמן לקבל כלים שאיתם הוא יוכל לחזק את המקומות שבהם הוא לוקה בחסר.

לימודי אימון אישי הם הבסיס לתחום כי כמובן שקל יותר בתחילה לעסוק באימון אחד על אחד מאשר אימון קבוצתי שהוא יותר מורכב ומיועד למאמנים וותיקים יותר.

לימודי קואצ ינג מיועדים לאלו אשר החליטו להמשיך ללמוד בתחום,יש בתי ספר אשר בהם אין הפרדה בין הקורסים ובעצם לימודי אימון אישי ולימודי קואצ ינג הם בעצם אותו הקורס, אך יש בתי ספר שבהם ישנה הפרדה בין הקורסים השונים ובהם לימודי קואצ ינג נחשבים כלימודים מתקדמים יותר שבמהלכם לומדים גם התעסקות בקבוצות ואף אימון שמיועד לתחום העיסקי.

ההצעה שלי היא כמובן להתחיל בקורסים הבסיסיים שבהם רוכשים את הכליםהראשוניים ואם התחום מדבר אליכם אז אתם יכולים להמשיך ללימודי המשך בתחום.

התחום של האאימון שופע בקורסים ובבתי ספר מעולים,יש המון שיטות ודרכים שונות לאימון ומומלץ מאוד לבחור ולבחון את השיטה שתתאים לכם

הוסף תגובה