קורס מאמנים אישיים הוא קורס Coaching לשינוי חיים

לאחר שנים שבהן, אפשר להגיד שדי סבלתי מכל העבודות שבהן עבדתי אני קיבלתי החלטה נחושה שאני הולכת לעשות שינוי בחיים שלי מקצה לקצה.

אני נחשפתי לקורס  coachingדרך חברה טובה שלי שהיא בן אדם מדהים שכמוני לפני כחמש שנים החליטה לעשות שינוי בחיים שלה,השינוי הגיעה לאחר שהיא הרגישה שהיא הגיעה למיצוי בקריירה שלה בתחום ההיטק, היא הרגישה שהיא צריכה משב רוח רענן שיתן לה סיבה טובה לקום בבוקר עם חיוך וגם שיהיה אלמנט של עזרה לזולת.היא החליטה שהיא תלך לנסות את תחום האימון האישי היא נרשמה למחרת והתחילה קורס מאמנים אישיים,מאז אותו הקורס היא מספרת בכל הזדמנות שיש לה שזה הדבר הטוב ביותר שהיא עשתה והעניקה לעצמה,יש לה סיפורי הצלחה מדהימים עם מתאמנים שהיו זקוקים לעזרב בתחומים שונים של החיים.

החלטתי שלפני שארשם  ואתחיל קורס coaching כדאי שאולי אני אלך לפגישת אימון עם אותה החברה וכך באמת היה, הרגשתי בתום הפגישה שזה בדיוק השינוי שאני זקוקה לו ,הרגשתי שגם אני יכולה ליהיות אחלה מאמנת כי בסך הכל יש לי גישה לאנשים ואני מאוד אוהבת לעבוד עם אנשים. למחרת נרשמתי לקורס מאמנים אישיים והרגשתי שאני עושה את זה מכל הסיבות הנכונות, הקורס התחיל ואיתו הרגשתי שגם אני מתחילה לחיות מחדש ושאני מגלה בעצמי תכונות חזקות שלא הייתי מודעת בכלל שהם קימיים אצלי בחיים.ההרגשה שלי התחזקה ככל שהזמן עבר.

אני מאמינה באמת בכך שבמהלך קורס coaching ניתן להגיע להשגים והצלחות מדהימות של המאמנים לעתיד,זה מאוד חשוב לחוות בעצמך את אותו התהליך שאמורים המתאמנים לעתיד שלך לחוות. החוויות לעיתים אינם פשוטות בגלל שאתה מסיר מעליך כל הזמן עוד ועוד מסכות ועוד ועוד מכשולים שעומדים בפניך ומונעים מבעדך לפרוץ ולהצליח בתחומים שונים.

קורס מאמנים אישיים פותח צוהר לפריצה בכל תחום שבו נתקלים במחסום,הקורס מאפשר להבין תהליכים שונים ברבדים שונים של החיים שלנו פה בעולם המערבי שהוא עולם מאוד מפותל ולעיתים מסובך עם הרבה מתחים(במיוחד בחברה הישראלית).

קורס coaching מתאים באמת לכל אחת ואחד אשר להם יש רצון חזק לעזור לאחרים להגיע לנקודות מפנה בחיים שלהם בתחומים שונים כמו:משפחה,זוגיות,קריירה,עסרים וכסף.

הוסף תגובה