הגל החדש בבניית אתרים

בשנים האחרונות גל חדש ומרענן שטף את האינטרנט, בישראל ובכל רחבי העולם – מערכות ניהול תוכן השתלטו על תחום בניית אתרים ואפשרו לכל אחד כמעט להקים אתר משלו. מערכות ניהול תוכן אלו מאפשרות להקים אתר זול יחסית ובמהירות, אך עדיין מעניקות תוצאות מרשימות – אתרים איכותיים ורבגוניים. אפשר להקים אתר משוכלל מאוד ובעל חזות מרשימה במיוחד בעזרת וורדפרס או ג'ומלה.

מהו השוני במערכות ניהול תוכן מבחינת בניית אתרים ?

בעבר, כאשר פלוני רצה לבנות אתר, הוא היה חייב לפנות אל חברה לבניית אתרים שתקים עבורו את האתר. כל מערכת אתר הייתה צריכה להיבנות מחדש בשלמותה, ובהתאם לצרכי הלקוח – מה שלקח זמן רב, ובהתאם גם עלה יותר כסף. כיום, אפשר להלביש כל עיצוב על אתרי וורדפרס או ג'ומלה. אתרים המבוססים על מערכות ניהול תוכן אלו הם גמישים, חכמים ומאוד ידידותיים למשתמש. כל אחד יכול לנהל אתר וורדפרס לאחר הקמתו, גם אם אינו מבין באינטרנט כלל – מה שחוסך ממנו לשכור שירותי מנהל אתר מקצועי. וורדפרס עדיפה על ג'ומלה במקרה זה – וורדפרס בעלת ממשק יותר נוח ופחות מורכב מהממשק של ג'ומלה, שנחשבת ליותר מסורבלת ודורשת יותר זמן למידה ותחזוק. כפי שניתן לראות, כבר שני גורמים אלו גרמו לצניחה משמעותית במחירי בניית אתרים, מבלי לפגום ברמתם. כיום ניתן להזמין אתר תדמית לעסק על בסיס וורדפרס במחיר אטרקטיבי במיוחד.

זהו לא היתרון היחיד של בניית אתרים באמצעות וורדפרס. וורדפרס בנויה עם המרכיבים האידיאלים עבור קידום אתרים – כך שאתר וורדפרס משיג יותר חשיפה בגוגל בפחות זמן. משום שהליך קידום אתרים דורש זמן וכסף, גם תכונה זו של וורדפרס מאפשרת לכם חיסכון כספי. הדבר מתאפשר בשל אופייה של וורדפרס – למנהלי אתר וורדפרס יש שליטה על כתובת הדף, הם יכולים להכניס תגיות בקלות, תיאור למנועי החיפוש וכן לאפשר תגובות – מה שמגדיל את פופולאריות הדף בעיני גוגל.

הוסף תגובה