הופעות אומנים בחינם לשבוע זה, בישראל

למי מאיתנו שהלך להופעות בחינם בשבוע שעבר של ברי סחרוף, הדג נחש, דפנה ארמוני, הברירה הטבעית, אברהם טל, דני ליטני, מרסדס בנד, הראל מויאל, עלמה זהר, עידן יניב, אסף אבידן, עורי אדיר, פישי הגדול, שימי תבורי, רונה קינן, אריק סיני, יכול כבר להכין את הביביסיטר להופעות של השבוע הזה 🙂

הנה מקבץ נוסף של הופעות החינם לשבוע הזה. הריכוז השבועי מאתר הבילויים בחינם של ישראל www.all4free.co.il , שלא תישארו בבית כשיש הופעות כל כך טובות ועוד בחינם.

כדי שלא תפספסו את כל ההופעות, ההצגות, האטרקציות, הטיולים, הפסטיבלים והפעילויות לילדים – אתם מוזמנים להירשם לאתר ואנחנו באתר www.all4free.co.il נדאג שתקבלו את כל ההמלצות לבילויים בחינם ראשונים לפני כולם ישר לתיבת המייל שלכם. ההרשמה חינם, השרות חינם!

אז הנה רשימה חלקית של מי שיופיעו בימים הקרובים: אלון אולארצ'יק, יצחק קלפטר, אפרים שמיר, מאור כהן ופיטר רוט, הפרויקט של עידן ריכל, מוש בן ארי, נורית גלרון, קרן פלס, הראל סקעת, קובי אפללו, בועז שרעבי, עברי לידר, סי היימן, מאיה בוסקילה, תיסלם במופע האיחוד, דויד ברוזה במופע ציון 25 שנים לאלבומו המצליח האישה שאיתי וזו רק רשימה חלקית של מיטב האמנים שיופיע החופש הזה בחינם! יש השבוע המון הופעות מדהימות ולא צינתי אם פסטיבל המחול בכרמיאל, את פסטיבל מתוק ואחרים.

אז תבלו הרבה – זה בחינם! 
לא לשכוח לבדוק מה יש בחינם באתר לפני כל יציאה לבילוי..
למה לשלם אם אפשר לקבל את זה בחינם? 🙂

הוסף תגובה