החלפת צנרת מים

החלפת צנרת מים

מים הם מקור החיים – על כך, אין חילוקי דעות בין מדענים, אנשי רוח ופילוסופים. אנחנו, בשגרת היומיום שלנו, אמנם, פחות מודעים לחשיבותם של המים בחיינו, אולם, כמו בתחומים אחרים, כאשר יש תקלה כלשהי (במקרה של מים, למשל, הפסקת מים לצורך החלפת צנרת אזורית או החלפת צנרת דירתית), פתאום, נחוש עד כמה המים (וזרימתם התקינה, כמובן) מהווים חלק חיוני בחיינו. חלפו הימים בהם כיבסנו את הכביסה שלנו בנהר, שאבנו את מי השתייה שלנו מהבאר או התקלחנו בגיגית – כך שכיום אנחנו זקוקים למים שלנו זורמים, צלולים וזמינים.

באילו מקרים יש לבצע החלפת צנרת?


המקרה ההגיוני הראשון, הוא ברור למדי – כאשר הצנרת פגומה ודולפת (לרוב, בשל גילה המתקדם). בין אם הדבר מפריע לכם, ובין אם הוא מפריע לשכניכם שבקיר המשותף שלכם או בתקרתם /רצפתכם עוברת הצנרת, יש לבצע את החלפת הצנרת מוקדם ככל האפשר, מיד לאחר שמתגלה הדליפה. מקרה נוסף בו מבוצעת החלפת צנרת, הוא בעת ביצוע שיפוץ כללי דרסטי בבית ישן – זאת מאחר והחלפת צנרת דורשת שבירת קירות ו/או הרמת המרצפות (תלוי בתוואי מעבר הצנרת), פעולות שמורכב לבצען, ובבית או בדירה בהם חיים דיירים, הם אינם מתפנים לבצע טיפול כזה, במקרים בהם אינם חייבים. שיפוץ כללי, לעומת זאת, מהווה הזדמנות מצוינת להחליף גם את צנרת המים הישנה בחדשה יותר.

מדוע חשוב לבחור חברה המתמחה בתחום לצורך ביצוע החלפת צנרת?


בין אם המדובר בהחלפת צנרת מחמת גילה או דליפתה, ובין אם במסגרת שיפוץ כללי, מדובר בצנרת שאמורה ללוות אתכם שנים רבות, ולכן, לא רק איכותה של הצנרת חשובה, אלא גם אופן הנחתה, חיבורה, כיסויה וכל מה שנוגע אליה. ניסיון להסתפק בשירות זול ופחות מקצועי עלול להוביל לכך, שתוך פרק זמן קצר, תידרשו שוב להחליף את הצנרת, והפעם, לצנרת עמידה יותר, או להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע מיומן ומנוסה יותר. מאחר ולא מדובר בחוויה שאנשים ששים לעבור פעם אחת, במידה והם אינם חייבים, לא כל שכן פעמיים, ותוך פרק זמן קצר.

הוסף תגובה