הכלים למאמן המתחיל – קורס אימון אישי

האם כל אחד יכול להיות שרברב? האם כל אחד יכול להיות רופא? האם כל אחד יכול להיות אסטרונאוט?

יש שיטענו שכן, ישנם מספיק סיפורים אישיים של הצלחה כנגד כל הסיכויים אבל מה שבטוח זה שבשביל להגיע ליעדים ולהגשים חלומות יש צורך לא רק בכישורים כי אם גם באימון.

כך גם לגבי קורס אימון אישי – לא כולנו נועדנו להיות מאמנים אישיים, אך לכל אחד מאיתנו יש כשרונות שונים שבהכוונה והקניית הכלים המתאימים נוכל ללמוד איך להיות מאמנים.

קורס אימון אישי – קודם כל בחן את עצמך

קורס אימון אישי אינו יכול ללמד מאמן להיות מאמן לולא הוא התנסה קודם באימון והבין את המהות של אימון אישי. לשם כך  פותחו טכניקות עבור קורס אימון אישי הכוללות בין השאר יצירת חזון אישי, הצהרת משימות, השתנות ושאיפה לפריצת דרך. בנוסף, קורס אימון אישי מאמן לשיפור מיומנות וניהול, רתימת שותפים, יעילות אישיות ועוד. על מנת להיות מאמן טוב, כמו כל מקצוע אחר, עליך להיות קודם מהצד של המתאמן. רק כך ניתן ללמוד ולהפנים את הקשיים, המכשולים העצמיים והדרך הארוכה שיש לעבור עם המתאמנים.

קורס אימון אישי – איך להפוך למאמן

קורס אימון אישי משלב בתוכו הסברה ולימוד על תפקיד המאמן, יעודו בניית המיומנות שלו והכרות כל הצדדים של יחסי מאמן – מתאמן. כלים פרקטיים שניתנים כחלק מתוכנית של קורס אימון אישי הוא איך להניע מתאמנים  – התמודדות עם התנגדויות, משברים וחוסר אמון וכדומה.

לכל אחד מאיתנו יש כלי אחד חזק יותר – ישנם אנשים שהכריזמה שלהם סוחפת ומספיקה מילת עידוד אחת כדיי להניע את המתאמנים לתוצאה. ישנם אנשים דווקא שקטים המקרינים בטחון ושלווה שיכולים במילה שקטה אחת לגרום למתאמן להבין את הטעות שלו ולתקן. כמובן שמי שיקנה לעצמו כלים נוספים ויעשיר את היכולות שלו, יוכל להגיע ליותר מתאמנים ולהצליח יותר במסע האימון המפרך.

הוסף תגובה