המלצה לגריל משפחתי

דרים גרדן

בשנים האחרונות החלה מהפכה בעולם ובישראל הרואה את הגינה כהמשך של הבית ובאפון זה מגדילה את חלל המגורים המשפחתי לגינה.

לגינה יתרונות אירוח ובילוי משפחתי רבים וחלל גדול המאפשר שילוב של אלמנטים המשמשים חוויה משפחתית מלאה לבילוי בשעות הפנאי המשפחתיות המשותפות וניתן להתקין בה מתקני פינוק כמו בריכת שחייה , ג'קוזי ספא גינה

 גריל גז – מטבח גינה, סאונה, ופיטרית חימום המאפשרת שהייה נעימה בגינה גם בערבים קרירים.

לאחרונה הגיעו לישראל מערכות בישול בגינה עם מערכות בישול מתוחכמות תוצרת חברת נפולאון מקנדה מערכות אלו עובדות בשיטת בישול אינפרא – אדום טכנולוגיה זאת של בישול עמוק בטמפרטורה של 700 מעלות חום, לוכד את העסיסיות הבשר, משפר מאוד את הטעימות והערומה ומספק מבחן מדהים לחושים.

לא צריך להיות שף מקצועי על מנת לקבל איכות בישול מעולה והתוצאות מאפשרות לך להגיש בשר סטייק טעים במיוחד בזמן קצר ולאפשר לך להיות בשולחן המשפחתי ביחד עם המשפחה במקום לעבוד קשה ולהזיע .

יחידות גריל גז אלו בנויות מנירוסטה שאינה מחלידה ושומרות על יופייה לאורך שנים ייחודיות נוספת שישנה בגרילים אלו שלא ניתן למצוא בגרילים אחרים בשוק היא אחידות החום בכול משטח הצלייה , לגריל משטחי צריבה מיוחדים לפיזור החום אחיד על פני משטח הצלייה אפשרה בישול גם של מזון עדין במיוחד להיצלות באופן מושלם ובמקביל צלייה מושלמת של נתחי בשר עסיסיים או חלקי עוף מתוק בצבע חום יפיפה.

בקיצור הנאה מבישול בגינה לכול המשפחה ולא רק בסופי שבוע או אירועים מיוחדים.

גריל אינפרא – אדום על מנת להוביל את תחום בישול הגורמה. טכנולוגיה זאת של בישול עמוק בטמפרטורה של  700 מעלות חום, לוכד את העסיסיות הבשר,  משפר מאוד את הטעימות והערומה ומספק מבחן מדהים לחושים.

אתה לא צריך להיות שף מדופלם על מנת לבשל ארוחה מעולה עם מתקן ברביקיו אבל אתה בטוח תיראה כזה  ובאופן זה להפוך את הבישול בגריל מהנה ומאתגר, אז קדימה הרם את המכסה, חפש את הכפתור האדום והחל לצלות.

הוסף תגובה