הסוד שאינו סוד.

קחו כמה דקות… תנו למילים לחדור … תנו לשינוי לקרות…. הפנימו ותיישמו – באהבה כולנו עובדים עם כוח אינסופי אחד. הסוד הוא חוק המשיכה. כל מה שמתרחש במוחכם, אתם מושכים אותו אליך. אנחנו מגנטים – אנחנו מושכים ונהפכים לדברים שעליהם אנחנו חושבים, לכל מחשבה יש תדר. מחשבות שולחות אנרגיה מגנטית ומושכות חזרה אנרגיה תואמת.

אנשים חושבים בדרך כלל על מה שהם לא רוצים וכתוצאה מכך הם מושכים את אותם הדברים אל תוך חייהם. מחשבה = תדר שמלווה ברגשות חזקים (טובים או רעים)המאיץ את תהליך היצירה. אלה שמדברים הרבה על מחלות מקבלים אותן, אלה שמדברים הרבה על אושר ושגשוג מקבלים אותם.

אינכם יכולים ליצור יקום מבחוץ מבלי שהמוח יצור אותו קודם מבפנים. בחרו את המחשבות שלכם בזהירות … את היא יצירת המופת של חייך.זה טוב שהמחשבות אינן מתגשמות לתוך המציאות באופן מיידי.

כל מה שיש לכם בחייכם אתם משכתם אותו אליכם … קבלו את העובדה הזאת כמציאות וזה ישנה אתכם מחשבות שמביאות להרגשה טובה מצביעות על כך שאתם בכיוון הנכון, מחשבות שגורמות להרגשה רעה מסמנות את ההפך.

כל מה שאתם מרגישים הוא השתקפות מושלמת למה שנמצא בתהליך היצירה. אתם תקבלו בדיוק את מה שאתם מרגישים. רגשות שמחים ימשכו יותר מצבים שמחים. אתם יכולים להתחיל להרגיש את הדברים שאתם רוצים (אפילו אם הם לא שם) …

היקום יגיב !.

הדבר שעליו אתם מתמקדים עם מחשבה ורגש הוא מה שתמשכו לתוך החוויה שלכם. שנו את המודעות שלכם מה שאתם חושבים ומה שאתם מרגישים ומה שמתגשם, תמיד תואם – ללא יוצא מהכלל "אנו יוצרים את היקום שלנו בזמן שאנו מתקדמים" – וינסטון צ'רציל

אתם יכולים לשנות את ההרגשה שלכם מיידית אם תחשבו על משהו שמח, שירו שיר, או היזכרו בחוויה משמחת.כשתתפסו את העיקרון, אז תדעו שאתם הם היוצרים של המציאות שלכם. החיים צריכים ויכולים להיות נפלאים.. והם יהיו כשתתחילו ליישם באופן מודע את חוק המשיכה. היקום יסדר את עצמו מחדש בהתאם.

כתבו בכל יום את הרצונות שלכם על דף נייר (בזמן הווה):

" אני כל-כך שמחה ומלאת תודה עכשיו ש……."

אינכם צריכים לדעת כיצד היקום יארגן את עצמו מחדש- זה קורה ..היו זמינים לקבל השראה או רעיון שיובילו אתכם לקראת מה שאתם רוצים מהר יותר.היקום אוהב מהירות. הגיבו בזמן הנכון כשההזדמנות או הדחף נמצאים שם … תפעלו.

אתם תמשכו כל מה שדרוש לכם – כסף, אנשים, קשרים… בחרו בחוכמה את הדברים שאותם אתם רוצים.אתם יכולים להתחיל עם כלום ומתוך הכלום או חוסר הדרך – דרך תתגלה לפניכם.כמה זמן זה ייקח? כאן זה תלוי בכם … ככל שתהיו מתואמים יותר עם המטרה שלכם ותחוו רגשות חיוביים, זה יבוא מהר יותר.

גודל הוא כלום עבור היקום, אנחנו קובעים את הגבולות לפי האמונות שלנו. לפי היקום אם תספקו רגשות שישדרו אות שאומר: "זה כבר נמצא ברשותי" היקום יגיב.אתם חייבים ליצור גישה שונה למה שאתם תופסים כמציאות, ולהתבונן מנקודה גבוהה יותר (לראות רק מה שאתם רוצים לראות).

"כל מה שאנחנו היום, זאת התוצאה של מחשבות העבר שלנו" – בודהה.

מה אתם יכולים לעשות עכשיו כדי לשנות את חייכם? הכרת תודה! – הכרת תודה תביא יותר אל תוך חייכם באופן מיידי.. כשאתם רואים דברים שאתם לא רוצים לראות – אל תדברו, תכתבו או תתנגדו להם, התמקדו רק במה שאתם כן רוצים לראות. מה שאנחנו חושבים עליו ומודים עליו, אנחנו מושכים אותו אלינו. הריצו את התמונות במוחכם – התמקדו בתוצאה הסופית. דמיינו!!! ערכו חזרות לעתיד שלכם. דמיינו!!! תראו את זה, תרגישו את זה!

כאן הוא המקום שמהן הפעולות שיעצבו את עתידכם מתחילות: הרגישו את ההנאה… הרגישו את השמחה. חוו את התהליך בדמיון בדיוק כמו שתחוו אותו כשיתרחש במציאות. התפקיד שלנו הוא לא לדאוג לגבי ה"איך?"… ה"איך" יתגלה מתוך המחויבות והאמונה שלנו ב "מה?" שאנחנו רוצים.. אם תסמכו על היקום, אתם תופתעו לגבי מה שיבוא אליכם כאן קסמים וניסים מתרחשים. ה"איך?" הוא הממלכה של היקום. היקום תמיד יודע את הדרך המהירה וההרמונית ביותר לחבר בניכם לבין החלום שלכם.

אנשים שחיים כך –  הפכו את אורח החיים הזה להרגל. הם זוכרים לעשות את זה כל הזמן. צרו לוח חזון עם תמונות של הדברים שאותם אתם רוצים למשוך והביטו בו בכל יום עם הרגשה שהדברים כבר בבעלותכם. החליטו מה אתם רוצים, האמינו שאתם יכולים להשיג את זה, שזה מגיע לכם ושזה אפשרי להשגה עבורכם. עצמו את עיניכם ודמיינו שיש לכם כבר את הדברים שאתם רוצים … הרגישו את זה. התמקדו ברגשות תודה… תיהנו מזה!! ואז שחררו את זה לתוך היקום… היקום יגשים את זה. הציבו מטרה כל-כך גדולה שכשתשיגו אותה, זה ידהים אותכם.

כשאתם מקבלים במחשבה השראה לפעולה, אתם חייבים לסמוך עליה ולפעול לפיה.איך אתם יכולים להפוך לעשירים יותר? תיצרו כוונה להיות עשירים יותר.צ'קים מגיעים בדואר באופן קבוע … שנו את תדפיס מצב החשבון שלכם לסכום שאתם רוצים שיופיע שם. החיים אמורים להיות עשירים בכל התחומים.

לכו אחר תחושה של אושר ושלווה פנימית ואז כל הדברים החיצוניים יופיעו.התייחסו אל עצמכם באותה הדרך שאתם רוצים שאחרים יתייחסו אליכם … אהבו את עצמכם.כתבו את כל התכונות החיוביות שיש באנשים שאתם בקשר איתם, וקראו את זה לעצמכם באופן קבוע.אל תצפו מהאנשים שישתנו – שנו את הגישה שלכם לגביהם. חוק המשיכה ימנע מימכם להיפגש כשהתדרים שלכם שונים.

שחררו את עצמכם מהצורך לשלוט בעולם, בחבריכם, בבן זוגכם ובילדיכם. אתם הם היחידים שיוצרים את המציאות שלכם. אף אחד אחר לא יכול לחשוב או להרגיש במקומכם…אלה אתם …רק אתם. כשהקול והחזון הפנימי נהפכים לצלולים וחזקים יותר מהדעות שבחוץ, אז אתם באמת שולטים בחייכם.אתם לא כאן כדי לגרום לעולם להיות בדיוק כפי שאתם רוצים.

אתם כאן כדי ליצור סביבכם את העולם שאתם בוחרים לחיות בו. אפשרו לדרך שבה האחרים רואים את העולם להתקיים גם כן. אתם הוויה אינסופית שמחוברת לכול היקום – אתם אחד עם הכול.שדה אנרגטי אחד עם אינסוף אפשרויות.

ישנו שקר שנשתל במוחם של ההמונים והוא: שאין מספיק שפע עבור כולם… השקר הזה הפך המון אנשים לתאבי בצע.האמת היא שיש שפע של אהבה, רעיונות יצירתיים, כוח, כסף, אושר ושמחה והשפע הזה הוא אינסופי.כל השפע הזה מתחיל להתגלות דרך מוח שמודע לטבע האינסופי שלו –  יש מספיק עבור כולם. תראו את זה וזה יופיע עבורכם.

שפע הצלחה

הוסף תגובה