לאהוב את מה שיש

לאהוב את מה שיש משפט פשוט אך עוצמתי! משפט המלמד אותנו לאהוב את מה שיש לנו, ולשחרר מחשבות המביאות מתח וסבל לחיינו. היו שניסו להתגבר על המחשבות באמצעות מדיטציה, תרופות ואפילו סמים. ניסו להשקיט את המחשבות ולגרש אותן. את המחשבות המלחיצות יש להחליף במחשבות אחרות שאינן מעוררות לחץ וסבל, ואז למצוא, לגלות את החופש. החופש האמיתי! זה שבא מבפנים, מתוכנו.

יש וניתן להשתחרר "מהגיהינום" הפרטי של כל אחד מאיתנו. יש וניתן לחוות שחרור ממחשבות מעיקות הגורמות לסבל.

מובאת כאן דוגמה של מטופלת אשר עברה תהליך של פתיחת חסימות, ונכון להיום היא במצב של הכל בסדר, אך בכל זאת היא מרגישה שמשהו כאילו ולא זז. היא התבקשה על ידי לכתוב את אשר היא מרגישה וחושבת, וכך עשתה. קראתי את שכתבה ומצאתי שהיא נוהגת לחזור על אותן מילים ומשפטים יותר מפעם אחת, כאילו לתת חיזוק, אישור, מה שמאותת כי הינה צריכה לדעת להרפות ולשחרר ולתת לעצמה להמשיך הלאה בזרימה חופשית, ללא פחדים וחששות.

 

את בסדר זה נכון ואת גם דואגת לומר זאת בקול אמרתי לה בשיחה איתה, אך האם זה אכן בחפיפה מלאה של 100% אם תחושותייך והצהרותייך? חומר למחשבה.

יקירתי אמרתי, את עמוק "בחבילה" שלך וזה לגיטימי כי אלו הם חייך, אך אחרים מהצד רואים את הטוב שבחייך, אותה "חבילה". ואת רואה את החסר שבה. עשי תרגיל, ניסיון, שבי בנחת והביטי על עצמך ועל חייך כאילו מבחוץ וכתבי מה טוב בהם ומה רע בהם ואז תראי היכן המשקל "הכבד", בדברים הטובים או בדברים הרעים?!…

תאהבי את מה שיש לך עם הטוב ועם הרע, ומשינוי הגישה הזאת של קבלת הכל עם כל המשתמע מכך, תראי שבעצם הכל זורם על מי מנוחות ושאין דבר כזה רע או חסר, ואת יודעת למה?! . . . כי את כבר תדעי למלא, להזיז, לשנות, לנתב בצורה כזאת שהכל יזרום וגם עקב העשייה שלך כאן בעולם, תגרום לעשייה שם בעולמות העליונים. היי "עסוקה" בלחיות את חייך מאשר לעסוק בניתוח התנהגות של אדם זה או אחר.

לאהוב את מה שיש, כל כך פשוט ונכון. זה האושר שבדרך אל מטרתנו, שאיפותינו וכל אשר נרצה.

לאהוב את מה שיש היום, עכשיו, כי מחר יתכן ולא יהיה.

לאהוב כל רגע ורגע, כל שבריר שנייה עם היש והאין.

לאהוב כאילו אין מחר, כי מחר מי יודע מה יהיה ואיפה נהיה אם נהיה. . .

כל הזכויות שמורות לאסיה 2009 © 

הוסף תגובה