הסרת קעקועים – כל המידע על הטיפול בלייזר והמרכזים המובילים

אנשים רבים מוצאים את עצמם מתחרטים על קעקוע שהם עשו אי שם בגיל צעיר יותר. לפעמים הקעקוע מזכיר להם תקופות לא נעימות מהחיים ואילו בפעמים אחרות, הקעקוע כבר לא תואם את סגנון החיים שלהם. במקרים כאלו, ניתן לבצע הסרת קעקועים בלייזר, באמצעות הטכנולוגיה החדישה והמשוכללת ביותר. חשוב לזכור כי ניתן היום למצוא בשוק לא מעט מכשירי לייזר ישנים המשתמשים בטכנולוגיה ישנה ופחות אפקטיבית. מכשירים אלו פחות מדויקים, ולכן עלולים לגרום לתופעות לוואי לא נעימות כמו צלקות וסימנים שנשארים על העור. לכן חשוב לבחור בקליניקה ברמה הגבוהה ביותר, שתוכל לספק את המכשירים המתקדמים ביותר בתחום. מרכזי אתר דוקטור חן הפזורים בכל רחבי הארץ, מספקים את טכנולוגיית הלייזר החדישה ביותר, המובילה לתוצאות אידיאליות ללא שום צלקות וללא תופעות לוואי.

הסרת קעקועים בלייזר – נקודות חשובות שחשוב לדעת מראש

מי שמעוניין להסיר את הקעקועים הישנים שלו, חייב לבחור לבצע את התהליך בקליניקה איכותית ומקצועית בלבד. חשוב להימנע מקליניקות זולות ומחשידות, שלרוב משתמשות במכנות לייזר ישנות ולא אפקטיביות. מלבד התוצאה הירודה, מכשירים אלו עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים לעור. לכן חשוב תמיד לבדוק את סוג המכשיר, את הטכנולוגיה שעליה הוא מתבסס וכמובן לוודא שהמכשיר עומד בכל התקנים המחמירים ביותר של משרד התקנים ומשרד הבריאות הישראלי. מכשירים זולים וישנים נוטים לעבוד על מידות חום גבוהות מידי, דבר שעלול לגרום לצלקות. מעבר לכך, מכשירים אלו נוטים לפספס את גווני הקעקועים הקשים להסרה, כמו גווני הירוק, הכחול והצהוב. לעומת זאת, שימוש במכשירי PICOWAY ו- FOTONA QX MAX מבטיח את התוצאות האידיאליות ביותר, ללא שום צלקות או סימנים על העור. מכשירים אלו פועלים על גלים אקוסטיים, ולכן הם קיבלו את כל האישורים הנדרשים של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי.

הסרת קעקועים בלייזר באמצעות המכשירים החדישים ביותר

מכשירי PICOWAY ו- FOTONA QX MAX מבטיחים את התוצאות המושלמות ביותר, בזכות הטכנולוגיה החדשה שעליה הם מבוססים. קרן הלייזר הנשלחת מהמכשיר מפרקת את הפיגמנטים בקעקועים לחלקיקים זעירים, שלאחר מספר ימים מסולקים מהגוף בצורה עצמאית. טכנולוגיה זו מאפשרת להסיר את כל גווני הקעקוע, כולל גוונים עקשניים יותר כמו- כחול, ירוק וצהוב שאינם יורדים בקלות. מכשירים אלו מאפשרים הסרה מלאה של הקעקוע תוך זמן קצר בלבד וללא שום תחושת כאב, צלקות או תופעות לוואי. ברוב הפעמים יש צורך לבצע בין 4 – 8 טיפולים לצורך הסרה מוחלטת של הקעקוע, כך שאין צורך לבצע טיפולים חוזרים ונשנים, ובכך לבזבז לא מעט זמן וכסף. הטיפול עצמו אינו אורך זמן רב וניתן לחזור לשגרה מיד בסיומו, ללא צורך בזמן החלמה. הטכנולוגיה מתאימה לכל סוגי וגווני העור, כך שכל אחד יכול ליהנות מתוצאות מצוינות תוך זמן קצר בלבד.

לסיכום, מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפול הסרת קעקועים בלייזר בפריסה ארצית, תוך כדי שימוש במכשירי PICOWAY ו- FOTONA QX MAX. כל מי שמעוניין להסיר את הקעקוע שלו בצורה המהירה והיעילה ביותר, מוזמן להגיע לפגישת ייעוץ אישית. הטיפול נעשה על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בתחום, עוצמת קרן הלייזר מותאמת באופן אישי לכל מטופל והטיפול אפקטיבי ואינו כולל שום תופעות לוואי.

הוסף תגובה