עריכת צוואה

עריכת צוואה

עריכת צוואה נחשבת לאחת הפעולות החשובות ביותר, עבור כל אדם שמעוניין להוריש את הרכוש שלו בצורה מסוימת וליורשים ספציפיים. מי שלא יטרח לערוך לעצמו צוואה, הרכוש שלו יחולק בהתאם לחוק הירושה, אשר מבטיח את חלוקת העיזבון לבני המשפחה הקרובים. אך כאשר מדובר על אנשים ללא משפחה למשל, כל הרכוש שלהם יעבור למדינה. כמו כן, אנשים שחיים עם בן או בת הזוג ללא חתונה, חייבים לערוך צוואה, אחרת הפרטנר שלהם אינו זכאי לקבל דבר. חשוב לזכור כי אומנם חוק הירושה נועד כדי לאפשר חלוקה הוגנת של העיזבון, אך בפועל המצב המשפחתי של לא מעט אנשים מסובך יותר. אנשים רבים יעדיפו להעביר את הרכוש והנכסים שלהם לחבר טוב, שכן ידידותי או אפילו עמותה או ארגון מסוים, לכן חשוב לעגן את הרצונות האלו בצוואה מסודרת ותקינה מבחינה משפטית.

מדוע חשוב להקפיד על עריכת צוואה בעזרת עורך דין שמתמחה בתחום?

צוואה הינה מסמך משפטי חשוב ביותר, היות ויש לו חשיבות כלכלית מרחיקת לכת. לכן מי שמעוניין שחלוקת הרכוש שלו תתבצע בדיוק בהתאם להוראות שלו, חייב להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה שמתמחה בתחום. רק עורך דין שמגיע מהתחום, יכיר את כל הדקויות השונות שיש להקפיד עליהן, במטרה לבסס את הצוואה בתור מסמך משפטי שאין עליו עוררין. הוא יידע כיצד לנסח את סעיפי הצוואה השונים, כך שהניסוח יהיה ברור, מדויק ולא נתון לשום ספק או פרשנות. רק בצורה כזו ניתן יהיה להבטיח את החוזק המשפטי של הצוואה, ולמנוע הגעה למאבקים משפטיים מיותרים בין בני המשפחה.

מהם היתרונות של עריכת צוואה בשירות עד הבית?

אנשים רבים מתקשים להגיע למשרדו של עורך דין שמתמחה בתחום הצוואות, היות והדבר דורש זמן, מאמץ והתעסקות מיותרת. במקום לנסוע למקום מרוחק, לעמוד בפקקים ולבזבז זמן על חיפושי חנייה מייגעים, ניתן להזמין שירות של עריכת צוואה עד הבית. מדובר על שירות שמתקיים בכל רחבי הארץ, שמאפשר לכל מי שמעוניין בכך לקבל ייעוץ משפטי בנוגע לעריכת הצוואה שלו. עו"ד שמתמחה בדיני ירושה מגיע אליכם הביתה, הוא מנסח עבורכם צוואה תקינה מבחינה משפטית, המפרטת את כל הרכוש שלכם ואת צורת החלוקה שלו. בנוסף לכך, מגיעים גם שני עדים, אשר מאשרים את החתימה על הצוואה ובכך מעניקים לה תוקף משפטי שלא ניתן לערער עליו. ניתן להשתמש בשירות על מנת לערוך צוואת יחיד או צוואה הדדית בין שני בני הזוג.
לאתר שלנו: https://editing-a-will.co.il/דף-הבית

הוסף תגובה