הסכם ממון

הסכם ממון

היום ניתן למצוא יותר ויותר זוגות שבוחרים לחתום על הסכם ממון, על מנת להסדיר את הפן הכלכלי ביחסים שלהם. מדובר למעשה על הסכם משפטי, המסדיר את חלוקת הרכוש והנכסים שלהם במקרה של פרידה. אומנם לכאורה נראה כי מדובר על צעד שעלול להיות בעייתי עבור האמון שבני הזוג רוכשים זה לזה, אך למעשה המטרה היא הפוכה לחלוטין. הסכם טרום חתונה נועד להסדיר את מערכת היחסים הכלכלית בין בני הזוג, על מנת למנוע אינטרסים כלכליים שיעיבו על הקשר שלהם. בצורה כזו, בני הזוג מחליטים מראש על ההסדר הכלכלי ביניהם במקרה של פרידה, דבר שמאפשר להם להתמקד בזוגיות שלהם ללא שום גורמים פיננסיים שעלולים להפריע במהלך הדרך. כמובן שההסכם אמור להיות מקצועי ומקיף, על מנת לספק הגנה כלכלית לשני הצדדים.
כל הסיבות שלא לוותר על הסכם ממון
כאמור, מדובר על הסכם משפטי שנועד לשמור על הזכויות של שני בני הזוג במקרה של פרידה, ולהבטיח שאף אחד מהם לא יצא מופסד כלכלית במקרה של סיום הקשר ביניהם. ניתן להכניס לתוך ההסכם סעיפים נוספים הקשורים למשמורת על הילדים ודמי מזונות, על מנת להקל על הפרידה ולמנוע תהליך גירושין ארוך ומכוער. המטרה של ההסכם היא למנוע סכסוכים משפטיים במקרה של פרידה, ובכך להקל על שני הצדדים. כמו כן, ההסכם הכרחי במצב שבו שני הצדדים מגיעים מרקע כלכלי שונה, דבר שיוצר פער משמעותי שעלול לגרום לאינטרסים כלכליים. מטרת ההסכם היא למקד את הקשר בין הצדדים באהבה וכבוד הדדי, דבר שניתן לעשות רק אם הפן הכלכלי הוסדר מראש. כמו כן, במקרה שאחד מבני הזוג נמצא בחובות כספיים, חשוב לחתום על ההסכם כדי למנוע את מעבר החובות גם על הצד השני.
מהם היתרונות של הסכם ממון בשירות עד הבית?
הסכם ממון עד הבית הינו שירות מיוחד שיכול להקל מאוד על התהליך. במקום שתאלצו לנסוע למשרדו של עורך דין שמתמחה בתחום, לחכות בתור וכמובן לבזבז זמן יקר על הנסיעה והפקקים, אתם יכולים ליהנות משירות עד הבית. עו"ד מנוסה ומיומן שמתמחה בתחום, יוכל להגיע אליכם עד הבית, על מנת לעבור על כל הדקויות והמשמעויות השונות של ההסכם. זוהי הדרך האידיאלית לנהל את השיחה באווירה ביתית ונינוחה, בה שני בני הזוג יוכלו להרגיש בטוחים. עורך הדין אמור להדריך את בני הזוג לגבי סעיפי ההסכם ולערוך עבורם הסכם ספציפי שמתאים בדיוק למצב הכלכלי שלהם.
לאתר שלנו: https://editing-a-will.co.il/דף-הבית

הוסף תגובה