הסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר 5 דברים שחייבים לדעת על הטיפול

הסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר 5 דברים שחייבים לדעת על הטיפול

היום ניתן לשמוע על יותר ויותר אנשים שבוחרים לבצע הסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר. מדובר על אחת השיטות המומלצות ביותר לצורך הסרת נגעים שפירים שאינם מסרטנים. אם בעבר היו משתמשים בשיטות ישנות ופחות יעילות, כמו למשל צריבה בחנקן נוזלי או כריתה כירורגית, הרי שהיום בזכות התפתחות הטכנולוגיה ניתן ליהנות משיטות חדשות ומשוכללות יותר. טכנולוגיית הלייזר מאפשרת הסרה חלקה של נקודת חן או נגעי עור, ללא צלקות וללא כאבים. מדובר על תהליך קל ופשוט, המספק תוצאה של עור חלק ואחיד.

הסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר – מספר נקודות שחייבים להכיר

  1. מדובר על תהליך פשוט ויעיל, המבוסס על תהליך ההחלמה הטבעי של העור. בסיום התהליך, העור נשאר חלק ואחיד, ללא שום סימן לצלקת. התהליך עצמו מבוקר לחלוטין, כך שניתן להתאים את אורך הגל ואת עוצמת החום לסוג הנגע. בצורה כזו, לא נגרם נזק משמעותי לשכבה העליונה של עור המטופל, דבר שמונע הופעה של צלקות או מראה בלתי אחיד של העור. לאחר הטיפול נוצר גדם, אשר מחלים לאיטו באמצעות תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף.

  2. בניגוד לשיטות ישנות יותר המשמשות לצורך הסרה של נגעי עור ונקודות חן, השימוש בטכנולוגיית לייזר חדשנית נחשב למועדף ביותר. הטיפול אינו פולשני ולכן אינו מכאיב כלל. במהלך התהליך אין פגיעה בעור הבריא שנמצא מסביב לנגע, בזכות הטכנולוגיה המאפשרת דיוק מרבי.

  3. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של טכנולוגיית הלייזר, הוא העובדה שיש צורך רק בטיפול בודד לצורך ההגעה לתוצאה הרצויה. בדרך כלל, אין צורך בחזרה נוספת על הטיפול, היות והתוצאה המושלמת מושגת במהירות, ללא טרטורים מיותרים בהגעה לטיפולים נוספים.

  4. מדובר על טיפול אפקטיבי במיוחד, שאינו דורש זמן החלמה. אין צורך בימי מחלה ואין צורך בימי חופש, היות וניתן לחזור לשגרה כבר באותו היום.

  5. חשוב לבצע את הטיפול במרכז רפואי מוכר ובעל מוניטין טוב. יש לבדוק מראש את ההמלצות על המקום, לקרוא חוות דעת ולהבין האם מדובר על מקום רציני, בעל מכשור מתקדם וצוות מיומן ומנוסה. חשוב לוודא שהמקום מחזיק באישור של משרד הבריאות והוא עומד בתקנים המחמירים ביותר.

לסיכום, הסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר נחשבת לטיפול המתקדם, היעיל והמהיר ביותר. הטיפול מבוסס על תהליך ההחלמה הטבעי של העור, דבר שמוביל לתוצאות הטובות ביותר. התהליך עצמו אינו פולשני ואינו כואב, ולכן נחשב לאופציה המועדפת ביותר.

באתר דוקטור חן תוכלו להכיר את כל המרכזים האסתטיים שמתמחים ב: הסרת נגעי עור והסרת נקודות חן בסניף הקרוב לביתכם.
לאתר שלנו: https://www.dr-hen.co.il/

הוסף תגובה