מתכונלה יוצאת לדרך

בשעה טוב יוצאת ספריית המתכונים של ישראל לדרך. מתכונלה שלנו  שקדה ועמלה במשך זמן רב על תיכנון הספרייה אותה היא מתכוונת לחלוק עם כל הבשלנים בישראל.

מתכונלה וצוותה גאים להציג בפניכם את ספריית המתכונים היעילה והמקצועית ביותר שתוכננה אי פעם בישראל והכל פרי מוחה של מתכונלה שלנו. באמצעות הספרייה תוכלו לחלוק עם כל אוהבי הבישול בישראל את המתכונים אותם שמרתם במהלך השנים.

משימת שימור המתכונים הינה משימה חשובה. אנו רוצים לאגד אל הספרייה שלנו את כל המתכונים שאי פעם הוכנו בישראל ולסדרם בקטגוריה הרלוונטית ביותר. מתכונים שלא יועלו לרשת, יוכלו שלא להישמר לעולם. מתכונים שיועלו לרשת ויחשפו אל יתר הבשלנים, ימשיכו להתבשל עוד זמן רב!

אז מה  בדיוק אתם מרוויחים מכל העניין הה? פרסום וחשיפה!

כל המתכונים שיתרמו על ידכם לספריית המתכונים של מתכונלה, יעניקו לכם או לכל גוף אחר שתרצו, קרדיט מלא ויחשפו אתכם אל קהל פוטנציאלי אשר אליו אתם פונים. בנוסף תוכלו לצרף לכל מתכון, קרדיט אשר יכיל , קישור המפנה אל אתר הבית שלכם, דבר שיתרום לקידום אתרכם במנועי החיפוש השונים כגון גוגל ובנוסף ישמש כדלת נוספת לאתרכם. הספרייה תעבור קידום כך שאתם יודעים שהמתכון שלכם יכול לפתוח לכם שערים נוספים ברשת.

אז מה אתם צריכים בדיוק לעשות על מנת להעלות את המתכונים שלכם אל הספרייה?

א.להרשם לאתר של מתכונלה בצורה קלה ומיידית.

ב. לכתוב מתכון ולהעלות אותו אל הספרייה של מתכונלה

ג. לפרסם את המתכון בחינם וללא כל עלות או התחייבות ולקבל בתמורה קרדיט, תמונה וקישור! אשר יבוא לכם פרסום רב ברשת האינטרנט

ספריית המתכונים של מתכונלה הקליקו כאן בבקשה http://www.matkonela.co.il

הוסף תגובה