הצגת הילדים טובי דובי

הצגת הילדים טובי דובי היא הצגה ילדים חדשה בסדרת הצגות ילדים אשר העלה טוביה צפיר עם דמותו המוכרת והאהובה של סבא טוביה. הצגות נוספות אשר הופיעו עם טוביה צפיר כסבא טוביה היו: סבא טוביה המלך (הצגה אשר יצאה אף בקלטת וידאו), מעיל הקסמים של סבא טוביה, מופע החיות של סבא טוביה וסיפורי התנ"ך של סבא טוביה. בהצגה טוביב דובי משחק טוביה צפיר לא רק את דמותו של סבא טוביה אלא אף את דמותו של טובי דובי, הדוב טוב הלב המוכר לילדים מסדרת הטלויזיה בשם טובי דובי אשר מוקרנת בערוץ הופ.

לראשונה, טוביה צפיר לא רק משחק בהצגה אלא אף לקח חלק כבמאי ההצגה. את ההצגה כתבה שלומית קורן בתו, על הפזמונים אחראיים שלומית קורן ואבי קורן ואילו על הלחנים נאמן יוני צפיר, בנו של טוביה צפיר, כולם ממשיכים לאחר שכתבו והלחינו אף בסדרת הטלויזיה.

בהצגה טובי דובי, יוצא הדוב החביב למסע חיפושים אחר צנצנת הדבש שלו אשר אבדה. למסע החיפושים הוא מצרף אליו אחדים מחבריו הטובים: סאני הסנאי, חמי החמור, הגמד הדבורה ועוד חיות רבות וטובות. מסע החיפושים כולו מלווה במוסיקה, שירים וריקודים עם משתתפים רבים ואף עם רקדניות הסטודיו של קרן פלג.  במהלך המסע מתגלות הפתעות מהפתעות שונות ואף מתארגנת לה מסיבת אביב מושקעת עם המון הופעות, שירים, ריקודים והפתעה אחת גדולה בסיומה של המסיבה.

ניתן לחזות בהצגה טובי דובי על בימות בכל רחבי הארץ. ההצגה מיועדת לבני 2-7 אשר יכירו ויאהבו את הדמויות החביבות אשר הם כבר מכירים היטב מסדרת הטלויזיה.

הסדרה טובי דובי עליה מושתתת ההצגה, היא אחת מסדרת סדרות חינוכיות וערכיות אשר ערוץ הופ דוגל בהן. הסדרה מעבירה ערכי עזרה הדדית, חברות וכן מוסרי השכל המועברים בכל אחד מן הפרקים, וכל זאת בשפה אשר הילדים מבינים ואיתה הם מזדהים. טובי ודובי וחבריו חיות היער כשופי הינשוף וסאני הסנאי עוזרים  לילדים בבית להבין ולענות על שאלות כגון למה טוב להיות נקי? מהי חשיבותה של חברות? איך מתמודדים עם פחדים? ואיך עם כעסים? ואיך נשארים תמיד תמיד אופטימיים?

הוסף תגובה