הקפסולה המיתכלה: קפסולות מתאימות למכונות נספרסו

אתיקל קופי קומפני הינה חברה שוויצרית אשר הוקמה בשנת 2008  על ידי ז 'אן פול גיילרד-מנכ"ל נספרסו משנת 87' עד 97'. הרעיון מאחורי אתיקל קופי קומפני הוא להציע לצרכנים את האספרסו הטוב ביותר בקפסולות  על ידי יצירת דור חדש של כמוסות ידידותיות לסביבה המתאימות למכונות Nespresso, חברת אתיקל קופי קומפני (Ethical Coffee Company)  מביאה אספרסו בסגנון איטלקי לתוך המאה ה-21 ומציעה אלטרנטיבה חסכונית לצרכן, זוהי גישה חדשנית שנועדה לענות על הציפיות הכלכליות והאקולוגית בעולם המודרני.
בחירת אתיקל קופי קומפני (Ethical Coffee Company) פירושה בחירת מוצר מודרני וגישה צרכנית רעננה.

חברות ישראליות רבות פנו לאטיקל קופי קומפני (Ethical Coffee Company) בכדי לקבל את המוצר הנחשק לבסוף חברת טעמים פלוס בע"מ בשיתוף משקיע הביאה את המוצר לישראל, מדינת ישראל היא המדינה השנייה בעולם שמשווקת את הקפסולה המתכלה אחרי צרפת, שם המוצר לקח נתח נכבד מהשוק בזמן קצר יחסית, שיווק הקפסולות נעשה דרך מדפי המכירה ברשתות מזון גדולות כגון:casino ו  leader praice . לאור ההצלחה המסחררת חברת אטיקל קומפני השוויצרית פתחה מפעל נוסף שנמצא בצרפת על גבול שווייץ והגדילה את התפוקה שלה לממדים עצומים, בכוונת חברת אטיקל קופי קומפני (Ethical Coffee Company) לאט לאט ובקצב שלה לפתוח עוד מדינות ולהרחיב את המודעות למוצרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה תוך כדי הקפדה על איכות הקפה וטעמיו המגוונים.

נכון להיום חברת אטיקל קופי קומפני (Ethical Coffee Company) מייצרת חמישה טעמים:

Fullbodied -הקפסולה בצבע אדום בעלת טעם של אספרסו איטלקי אותנטי מורכב מתערובת ערביקה עם קורט של רובוסטה טעם שמתעגל בפה בעל ניחוח עשיר.

Pure Arabica-  הקפסולה בצבע חום כהה בעלת ניחוח פרוטי שמתאים לאספרסו עדין ומשתלב טוב עם חלב.

 Indian coffee- הקפסולה בצבע ירוק מורכבת מערביקה הודית משובחת בעלת איכות גבוהה ביותר עם חמיצות קלה ונגיעות של פרי מתוק ועדין המתעגל בפה ונותן תחושה של עוד.

 Mild- הקפסולה מורכבת מ100% ערביקה טהור בעל ניחוח פרוטי המשתלב טוב עם חלב מתאים לאספרסו עדין במיוחד.

Decaffeneited- הקפסולה מורכבת מערביקה נטולת קופאין עם מרקם סמיך וקטיפתי בעלת איזון מושלם בין עצמה ועדינות.

*הקפסולות בעלות הכשר: כשר פרווה מהדרין וכשר לפסח כול ימות השנה בהשגחת הרב חזן מילנו איטליה ובהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

בכוונת החברה להוסיף עד סוף שנת 2011 עוד 4 קפסולות בטעמים נוספים.

הוסף תגובה