הרדיו כאורח חיים

רדיו הוא שם כולל לתחנות הרדיו השונות אשר משדרות למאזינים מגוון תכנים. כל תחנה ועיסוקה, אם מדובר על תחנת רדיו מסורתית אשר משדרת תכנים על דת, תורה ומצוות ומקנה את ערכי החברה המסורתית לכלל המאזינים או תחנת רדיו אזורית, אשר משמיעה מגוון רחב של תכנים כמו אקטואליה, חדשות, בידור, פנאי, תרבות, ספורט, יחסים, דעות וכיוצא בזאת.

 

תחנות הרדיו השונות מקנות למאזיניה ערכים, מידע וידע כאשר לאורח השנים התחלפו וקמו להן תחנות רדיו רבות, גם אם מדובר על תחנות רדיו אינטרנטיות אשר מספקות מגוון שירים ותכנים באותו הנושא בו עומד בראש ובראשונה חזונה של התחנה, אם מדובר על תחנת רדיו שמשדרת רקתכנים על מזרחית– כלומר שירים ים תיכוניים, היא תשמיע גם את קול הזמרים בראיונות אישיים ותספר אודותיהם, אם זו תחנה אשר משדרת רקמוסיקה אלקטרונית, הרי שהיא תשדר אך ורק להיטים אלקטרוניים ותספר אודות אותו יוצר או DJ שיצר את היצירה הזו. כך קמו להן המון תחנות אינטרנט אשר הן חוקיות כי הן משדרות למעשה באינטרנט ולא על גלי האתר, כי לשם כך הן תצטרכנה לשלם כסף ושאר ההגבלות הקיימות עבור תחנת רדיו גלית.

 

הרדיו כיום משמש אותנו כאמצעי לצבירת ידע או מידע וגם בטלוויזיה ניתן להאזין לו, לא רק באמצעות מקלט הרדיו המיושן, גם באינטרנט כל תחנת רדיו גלית פותחת את מגוון שידוריה למאזינים שאפילו יכולים לשמוע את השידור החוזר של אותה תכנית אם הם פספסו או לא שמעו את כולה עד סופה.

הרדיו כיום מנחה לנו אורח חיים מהרגע בו אנו פותחים אותו ברכבנו הפרטי, או כאשר אנו שומעים אותו באוטובוס בדרך ללימודים או למעוז חפצנו ועד אשר אנחנו מגיעים לעבודה ושם לרוב אנו שמים אותו ברקע או אם אנו נהגים וזהו עיסוקנו אז הרדיו הוא החבר הטוב ביותר שלנו שמונע מאיתנו להירדם על ההגה ועד אשר אנו חוזרים מהעבודה, ושוב מפעילים את הרדיו למען לא ישעמם לנו או שאנו רוצים בדיור בדרך. למעשה הרדיו תמיד נשאר איתנו גם כאשר אנו בכלל לא מודעים לכך והוא שריר וקיים באורח שגרת  חיינו.

הוסף תגובה