הרכבים מוסיקלים הרכבים חיים לקבלות פנים החלטתם להזמין הרכב חי ?

הרכבים מוסיקלים חיים הם הטופ האולטימטיבי לקבלות פנים חגיגיות לאווירה מעודנת יוקרתית וקסומה הרכבים מוסיקלים יכולים לבוא בכל מיני תשלובות של נגנים יכולים להיות אינסטרומנטלים בלבד או להכיל זמר או זמרת או מספר זמרים וזמרות. 
הרכבים מוסיקלים יכולים לבוא בכל מיני סגנונות של מוסיקה . איזה סגנון מוסיקה אתם מעוניינים שיהיה למשל בקבלת הפנים שלכם קלאסי ?, ג'אז? פופ? אתני ?או קאוורים?

או אולי אתם רוצים לשלב את כל הסגנונות שזה בהחלט אפשרות נהדרת.

הרכב מוסיקלי של שנים או שלושה נגנים וזמרת שמנגן בעת קבלת הפנים או בזמן הארוחה יוצר את האפקט היוקרתי הרצוי כאשר ממש באותה עת שהוא משמש אטרקציה ויזואלית ושמיעתית , הוא מאפשר לאורחים להסתובב לשוחח ולהנות מהקוויאר ומטעמו המתוק של היין.
ובכן, אם החלטתם להזמין הרכב מוסיקלי חי ? 

אין כמו האווירה הטעונה בחגיגיות מזמינה וביוקרה אלגנטית, הדומה לזאת של קבלת הפנים, כאשר הרכב מוסיקלי איכותי מתנגן לו ברקע. 

הצלילים הנעימים המופצים לכל עבר ממלאים את עיניהם ואוזניהם של האורחים בניצוצות של קסמים ומעוררים את הרומנטיות החבויה בלב האורחים שאינם יכולים להישאר אדישים, וחלקם אף נסחפים אל הרחבה לריקוד מרגש.

ובאמת אין כמו זמרת איכותית ואלגנטית , הלבושה בשמלה שחורה ארוכה וקלאסית,לקשט את האווירה ואת קבלת הפנים, המקבלת טאץ' אלגנטי מהודר.מתאים לכל אירוע ,עיסקי ופרטי גם יחד.

 

בואו ביחד ננסה להתאים את הקונספט המוסיקלי לקונספט האירוע 

הרכבים מוסיקליים לקבלת הפנים –

הרכבים מוסיקלים: 

המלצות לאפשרויות בניית התוכנית המוסיקלית 

1.קבלת פנים – הרכב אינסטרומנטלי קלאסי או ג'אזי של שניים שלושה ארבעה נגנים. מופע המרכזי – זמרת עם שניים או שלושה נגנים.

2.קבלת פנים – דיסק המנגן מוסיקת רקע. מופע המרכזי – זמרת ושנים שלושה נגנים.

3.קבלת פנים ומופע מרכזי לריקודים -זמרת ושניים שלושה נגנים . שילוב דיגיי בשלבים מאוחרים יותר. 

שימו לב- בקבלות הפנים -האם תרצו מופע ברקע או מופע יותר דומיננטי שמזמין את הקהל גם להצטרף בשירה ומחיאות כפיים? 

* בקבלות פנים וגם למופע המרכזי אשמח לעניין אתכם בכמה סוגי מופעים בליווי חגיגי של עוד שניים או שלושה נגנים.(קלידים גיטרה סקסופון, תופים). 

ולהלן :

אפשרויות הסגנונונות המופעים של הזמרת סיגלית בקבלות פנים ובאופן כללי-

1.מופע של שירים קלאסים בכל השפות ,ומכל הזמנים- שירי ה – ever greens- שלעולם לא נס ליחם .

2.מופע לטינוס בספרדית – שירי לטינוס ספרדיים אמיתיים מתובלים באווירה צוענית משהו ,בהתחלה רומנטים ושקטים יותר ועד להגברת הקצב וחימום האווירה בקרנבל שירי סלסה שירקיד וישמח את הקהל .

3. מופע ארץ ישראל-שירים יפייפיים בעברית , ישנים וחדשים כאחד.

4.מופע ג'אז – סטנדרטים מכל הסוגים. מתאים לאווירה יוקרתית מעודנת וקסומה.

5. מומלץ לוועדי עובדים ולקבוצות – מופע דומיננטי שמח ואורינטלי בכמה שפות המשתף את הקהל בשירה וריקודים בשילוב דיגיי.

6..מופע משולב של כל הסגנונות – מי שאוהב גיוון ,רשאי גם הוא לטעום מכל סגנון,וליהנות ממופע המשלב את כל הסגנונות גם יחד. ג'אז, קלאסיקה של מחזות זמר,שירים בלועזית ,בספרדית,בעברית ,בברזילאית ובצרפתית ,שירים ישראלים,ושירים אתנים , ישנים וחדשים , בשלל הצבעים הסגנונות והמקצבים … 

בחרו את ההרכב המושלם המתאים במיוחד לאירוע שלכם.

זמרת פלוס שלישייית הג'אז הקלאסית תופים גיטרה בס וקלידים – משווה לאווירה יוקרה ועידון, ומאפשר לכם להעתיק לאירוע שלכם את האווירה הגאלה של הברים האקסלוסיבים בניו יורק ומסעדות היוקרה באירופה .

שלישיה של קלידים ,גיטרה וזמרת סולנית .בהחלט יכולים לספק ולתרום לאווירה נופח קלאסי מעודן ויוקרה אמיתית.מתאים לכל כמות של אנשים.

סקסופון

אפשר להוסיף סקסופוניסט לכל הרכב .צלילי הסקסופון הם חגיגיים ודומיננטים, אין כמו כלי מכובד ומלכותי זה להוסיף לאירוע ולקבלת הפנים חגיגיות קלאסית. 

להתראות בשמחות וחגיגות 
פרטים ושירים באתר מומלץ להקשיב

בברכה הזמרת סיגלית

הוסף תגובה