זמרת ג'אז פופ איכותית ומיוחדת לקבלות פנים החוכמה היא מוסיקה מגוונת

מה יותר מתאים לאווירה איכותית מלשלב זמרת ג'אז במיוחד כאשר היא זמרת ג'אז רבגונית ובעלת נסיון מקצועי ורחב על במות בארץ ובעולם. זמרת איכותית תמיד יודעת לשלב את עצמה ואת המוסיקה והרפרטואר שלה לכל סוג וסגנון של אירוע או קבלת פנים .
ובמיוחד קבלת הפנים הופכת חוויתית כאשר ישנו הרכב ג'אז מקצועי חי שילוב זה בהחלט יכול להתאים לערבי גאלה(נשפים חגיגיים), חתונות,קבלות פנים, לדינר דאנסים, וקוקטייל פרטיס ,בר מצווה בת מצווה,ולאירועים עסקיים ופרטיים חגיגיים .

אחד מסודות החוכמה להצלחה היא מוסיקה מגוונת,אשר תצליח לגרום לכל האורחים סיפוק והרגשה נוחה. מג'אז קל וקלאסיקות עד למוסיקת פופ אנרגטית….שתשלהב ותסחוף אתכם אתכם באווירה פסטיבלית . מאוד חשוב למשל גם שהמוסיקה הרכה והרומנטית בשעת הארוחה תהיה תמיד בווליום שקט השתאפשר לאורחים לשוחח ולהנות מאווירה נעימה וסולידית. מוסיקה ושירים מתפרשים על מיטב הסגנונות ,המקצבים והזמנים. ממוסיקת סוו'ינג ,רוק אנד רול, דיסקו , עד לבלוז אנד גאז. יכולה לאתגר כל אורח מוסיקה ותגרום לו להגיע לרחבת הריקודים.

חשוב שהמוסיקה המוסיקה תהיה לכל הגילאים, כך שכולם יכולים ליהנות מנשף הריקודים .מוולס ,אינגליש וולס וטנגו ועד למוסיקת סווינג ודיסקו קופצנית. או ממוסיקת רומבה וצ'צ'ה עד למוסיקת לטינוס סקסית. צא לטיול לברזיל ורקוד סמבה או בוסנובה ,תראה לעצמך אם אתה יכול לרקוד טוויסט ,או נסה להזכר בצעדים של רוק אנד רול ישן. תסתלסל לקצב הסלסה ותתנועע לצלילי הקונגה ושאר הריקודים המודרנים . תמיד חשוב שתהיה מוסיקת סידי לריקודים שתמשיך את הקצב וההרקדה במשך ההפסקות הקצרות של הלהקה , כך שזרם הריקודים והמוסיקה לא יעצרו .

הוסף תגובה