השתלות שיניים בחו"ל – טורקיה כיעד המרכזי לישראלים

ישראלים רבים בוחרים לטוס לטורקיה על מנת לנפוש במלונות יוקרתיים, ליהנות מהמגוון הקולינרי העשיר וכמובן להסתובב ברחובות ולחוות את התרבות המקומית. אך מדוע שלא לשלב חופשה מפנקת בטורקיה, הכוללת מלון 5 כוכבים, עם טיפול השתלת שיניים? רבים חושבים על השתלת שיניים בתור הליך מפחיד ומדכא, אך למעשה אין שום סיבה שלא ליהנות מהתהליך. השתלות שיניים בחו"ל הפכו לנפוצות ופופולאריות ביותר בשנים האחרונות, בעיקר בקרב ישראלים שמבינים את הפוטנציאל העצום ואת החסכון של עשרות אלפי שקלים. במקום לבצע את הטיפול בארץ במרפאה מיושנת המשתמשת בטכנולוגיה בינונית, ניתן לעבור את הטיפול באחד מבתי החולים המתקדמים ביותר בעולם. בית החולים ארדם שבטורקיה, מציע קומה שלמה של מרפאות שיניים מתקדמות, המכילות את הציוד המשוכלל ביותר ומעסיקות את הצוות הרפואי המיומן והמנוסה ביותר בתחום.

השתלות שיניים בחו"ל – כל הסיבות לנסוע לטורקיה

למעשה, אין שום סיבה לבצע השתלת שיניים בארץ, כאשר האלטרנטיבה לבחירה היא טורקיה שהיא הרבה יותר מפתה והרבה יותר כלכלית. מדובר על מחיר משתלם במיוחד, העומד על כחצי מהמחיר הממוצע בארץ. אך חשוב להדגיש כי אין מדובר כאן רק על חיסכון של עשרות אלפי שקלים, אלא על ההזדמנות לעבור השתלת שיניים ברמה הגבוהה ביותר, באחד מבתי החולים המתקדמים והמשוכללים ביותר בעולם. במרחק של שעתיים טיסה מהארץ, תוכלו להגיע לבית חולים מפורסם המשתמש בציוד הרפואי המתקדם ביותר בעולם. הצוות הרפואי מיומן ומנוסה במיוחד, היות ובכל שנה עשרות אלפי מטופלים מגיעים למקום לצורך השתלות שיניים וטיפולים נוספים מתחום שיקום הפה. מעבר לכך, אין שום סיבה שלא לשלב מעט הנאה בנסיעה הזאת, היות וחבילת ה- VIP כוללת איסוף משדה התעופה, הסעה לבית החולים וחזרה למלון וכמובן ליווי אישי לכל אורך הדרך. כמו כן, אתם מקבלים חדר במלון 5 כוכבים, נהנים מכל הפינוקים של המלון ויכולים לצאת לבילויים השונים בעיר.

טורקיה – היעד הבא שלכם לתיירות מרפא

בכל שנה ניתן למצוא אלפי ישראלים המגיעים לטורקיה לצורך טיפולי שיניים שונים. אין שום סיבה שלא להצטרף לגל הזה, וליהנות מרופאי השיניים הטובים ביותר בעולם. מעבר לכל היתרונות של הציוד המתקדם ושיטות העבודה המשוכללות ביותר, חשוב לציין גם את כל הפינוקים שתוכלו ליהנות מהם בדרך. למשל, שהות במלון 5 כוכבים הממוקם במרכז איסטנבול, הנמצא במרחק הליכה ממרכזי הקניות המומלצים ביותר בעיר. מומלץ לנצל את השהות כדי להסתובב ברחובות העתיקים, לבקר בשווקים

הוסף תגובה