השתלת שיער בטורקיה DHI להכיר את ההשתלה הטובה בעולם

השתלת שיער בטורקיה DHI להכיר את ההשתלה הטובה בעולם

אנשים רבים בוחרים לטוס לטורקיה, לצורך השתלת שיער. מדובר על דרך יעילה, נבונה ומשתלמת כלכלית, להחזיר את השיער שאבד בטרם עת. אין שום צורך לסבול מהתקרחות, דבר שיכול להשפיע על הדימוי והביטחון העצמי, כאשר הטכנולוגיה של היום מאפשרת לכל אחד ליהנות משיער שופע. חשוב כמובן לבצע את התהליך במרכז רפואי ברמה הגבוהה ביותר, המחזיק בצוות מקצועי מיומן ומנוסה. כמו כן, כדאי לדעת כי ניתן היום למצוא בשוק שיטות השתלה שונות, אך על מנת להגיע לתוצאות המוצלחות ביותר, יש צורך לבחור בשיטה המתקדמת והחדשנית ביותר.
מהי השתלת שיער בטורקיה DHI?
מדובר על שיטת ההשתלה המתקדמת והיעילה ביותר בעולם. לעומת שיטות ההשתלה המיושנות יותר, שיטה זו מספקת את התוצאות הטובות ביותר, תוך כדי שליטה מלאה על עומק וזווית הזקיק המושתל. התהליך עצמו מתבצע בהרדמה מלאה, כדי לחסוך למטופל כאב מיותר. המטופל עובר טיפול העשרה, על מנת להבטיח קליטה איכותית יותר של הזקיקים. איסוף הזקיקים נעשה בצורה מקיפה, תוך כדי איסוף זקיקים בריאים מאזור הקרקפת, הזקן והחזה. לאחר מכן, הזקיקים נשמרים בטמפרטורה מבוקרת, על מנת לשפר את סיכויי ההתפתחות שלהם. בשלב הבא, הזקיקים מושתלים לאזור ההתקרחות באמצעות מכשיר ייעודי, ללא צורך ביצירת תעלות או חורים (בניגוד לשיטות אחרות). התוצאה היא שיער מלא וצפוף.
היתרונות של שיטת DHI לעומת שיטות אחרות
אחת מהשיטות הפופולאריות ביותר, היא שיטת FUE, המאפשרת השתלה של עד 50 זקיקי שיער בריאים בס"מ. אך שיטה זו מצריכה ייצור של תעלות באזור ההקרחה (דבר שעלול לפגוע בזקיקי השיער הבריאים שנמצאים באזור), שלב שכלל אינו נחוץ בשיטת DHI. כמו כן, שיטת DHI מאפשרת השתלה של פי 4 יותר זקיקים מאשר שיטת FUE, כך שצפיפות השיער תהיה גבוהה יותר. בנוסף, ניתן לבצע השתלת DHI יום אחרי יום, בעוד שיטת FUE מחייבת הפסקה של מספר חודשים בין הטיפולים. נקודה חשובה נוספת, היא העובדת שבשיטת DHI השתלת הזקיקים מתבצעת בעזרת מכשיר ייעודי, המאפשר החדרה של זקיקים מפוצלים בצורה ישרה, דבר שמונע את הסיכון שקיים בשיטות אחרות, בהן הזקיקים עלולים להתעקם או להישבר, ובכך לגרום לנשירתם ולהפחתת יעילות הטיפול. כמו כן, מדובר על שיטה מהירה יותר, שאינה כרוכה כלל בכאב ובעלת תוצאה מעולה של 95% בתפיסת השתלים. זמן ההחלמה מהיר יותר, זווית ההשתלה יעילה יותר והתוצאה הסופית מלהיבה הרבה יותר. נשים ישמחו לשמוע שהשיטה אינה מחייבת גילוח, דבר המהווה יתרון ביחס לשיטות האחרות.

הוסף תגובה