התנהלות נכונה בחיים לצידו של הזמן

 

התנהלות נכונה בחיים לצידו של הזמן .

איך היא עושה זאת ? איך היא מספיקה הכל ? לעבוד במשרה מלאה,לגדל ילדים, לטפח בעל ובית,ללכת לחדר כושר ,להקדיש זמן לחברים ולמשפחה,לבצע הכל בצורה יעילה .
ובנוסף, תמיד להראות כאילו זה עתה יצאה ממגזין אופנה .
איך היא עושה זאת ?, שאלה שהפכה לספר המהווה רב מכר ובנוסף שאלה המופנית כלפי אותן יחידות סגולה שמצליחות באמצעות בניית סדרי עדיפויות ,ותכנון,זמן, נכון להתנהל ביעילות בין כל תחומי חייהם,לבצע בנאמנות את כל מטלותיהם, ותוך כדי לסמן ב-וי או למרקר בטוש זרחני עוד הצלחה או הישג אישי. 

אז איך באמת עושים זאת ?
הכלל הבסיסי הוא הכנסת סדר בכל תחומי החיים, במטרות,בסדרי עדיפויות,ובבית .
אחרי שמכניסים סדר האופק מתבהר,המחר והעתיד הופכים למושג פתוח מזמין ולא סגור .

הכלל השני שנגזר לא פעם מהכלל הראשון הנו ניפוי גורמים מיותרים ובלתי דרושים שהרבה פעמים מעמיסים ,מעכבים ויוצרים תחושת לחץ וחנק . 
יש לנסות להיפטר מתפיסות,מעכבות המהוות חסם בדרך להשגת המטרות.
("בשביל מה לצאת לעבודה ההוצאות עבור הגן והצהרון הם כמעט בגובה המשכורת שארוויח" ) .
יש לנסות להיפטר ממגע קרוב עם אנשים שכובלים אותנו מחשבתיות .

יש להיפטר מחפצים ואלמנטים מיותרים שסוגרים,כובלים ומגבילים את התנועה החופשית .
אחרי הגדרת המטרות והיעדים וסילוקם של כל הגורמים המעכבים, אנו מפנים את הדרך להשגת החלומות והיעדים תוך שימוש בנתיבים ישרים ולא מעוכבים.

השלב השלישי הנו שלב ההתארגנות לפני הביצוע, בשלב זה אנו עורכים רשימת משימות לביצוע שבצידן אנו רושמים אמצעים ומשאבים הדרושים להשגתם .בשלב זה יש לקחת פסק זמן ולבדוק בצורה אמיתית וכנה שבידינו כל המשאבים הדרושים לביצוע משימותינו . במידה וישנם חוסרים יש להשלימם לאלתר .

השלב הרביעי הנו שלב הביצוע,בשלב זה אנו עורכים סופית את רשימת הביצוע תוך עריכת חוזה פסיכולוגי בינינו לבין עצמנו להיצמד למטלות ולבצען בצורה הטובה,היעילה והמהירה ביותר .

השלב החמישי הוא שלב ההתבשמות מהישג הצלחתנו לבצע את המשימות,.טיפסנו עוד שלב בדרך להגשמת החלומות .הוזנו באנרגיות חדשות להתארגנות לקראת המשימות הבאות.

הוסף תגובה