ויצמן אדריכלות- המדריך השלם לאדריכלים, מעצבי במה ויועצי במה

ויצמן אדריכלות- המדריך השלם לאדריכלים, מעצבי במה ויועצי במה

המדריך השלם לאדריכלים, מעצבי במה ויועצי במה הוא משאב עבור אדריכלים, מעצבי במה ויועצי במה ללמוד על מה שהם צריכים לדעת על מנת לעצב ולבנות בהצלחה את הפנים של בית אופרה או תיאטרון. זה גם מספק מידע על איך ליצור סטים, אביזרים, תלבושות וכו'.

מדריך זה מתמקד במיומנויות הספציפיות הנדרשות לעבודה מסוג זה. הוא מציג מידע על היבטים אדריכליים כגון אקוסטיקה, תפיסות עיצוב מרחביות וציוד תאורה הרלוונטיים לחללים מסוג זה. יש גם מידע על איך אפשר להפוך לאדריכל או מעצב במה או יועץ בתעשייה זו, כמו גם איזה סוג של השכלה צריך. יתר על כן, ישנו סעיף על סוגי הכלים השונים הנדרשים בתהליך הבנייה כולל ציוד בטיחות.

מהם הסוגים השונים של עיצוב במה וייעוץ במה?

עיצוב תיאטרון אדריכלי הוא עיצוב של במה כאובייקט אדריכלי, בניגוד לתיאטרלי.

עיצוב אודיטוריום הוא תכנון של בניין עם תפקיד ראשוני של מתן מקום לדיבור בציבור או להאזנה לדוברים. ייעוץ במה הוא תהליך הייעוץ כיצד להשתמש במה בצורה הטובה ביותר עבור אירוע, הופעה או אירוע נתון.

עיצוב במה הוא טכניקה המשמשת ליצירת תחושה של איך ייראה חלל ההופעה לפני החזרות. תיאטראות צריכים להיות מעוצבים בצורה שתאפשר גם למבצעים וגם לקהל לחוות חוויה מהנה.

עיצוב האודיטוריום: ישיבת הקהל מסודרת כאמפיתיאטרון חצי עגול מסביב לבמה. בעיצוב מסוג זה אין קטעים או מושבים בודדים, רק חלל רצוף אחד לכל חברי הקהל.

עיצוב תיאטרון אדריכלי: עיצוב במה מסוג זה כולל חלקי ישיבה שונים זה מזה, המוקצים לפי רמתם ומרחקם מהבמה.

כיצד לבחור את יועץ הבמה הטוב ביותר עבור הצרכים שלך?

ישנם גורמים שונים שיכולים להשפיע על בחירת יועץ הבמה הטוב ביותר עבור הצרכים שלך, כגון תקציב, ניסיון וכישורים.

אפשר לעשות גם כמה שיקולים אחרים. לדוגמה, אם אתם מפיקים אירוע בסין, ייתכן שיהיה צורך למצוא מנהל אירוע דובר סינית שיעזור בתקשורת ובלוגיסטיקה.

מעצב הפקת במה הוא אדם שעוזר ליצור את המראה והתחושה של הופעה חיה.

הדרך לבחור את מעצב הפקת הבמה הטוב ביותר עבור הצרכים שלך תלויה במה שאתה מחפש. יש אנשים שמעדיפים הפקות גדולות, בעוד שאחרים מעדיפים תקציבים נמוכים יותר והגדרות פחות מסובכות. זה תלוי בך להחליט מה עושה אותך מאושר וללכת משם!

מהם השיקולים השונים לתאורה באולם תיאטרון?

מעצבי תאורה עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מעצב ההפקה והבמאי כדי ליצור תוכנית תאורה שתתמוך בעיצוב המופע. על מעצבי תאורה להתחשב בהיבטים רבים של ההפקה, לרבות ז'אנר המופע, כמו גם סוגו (בלט, אופרה, מחזמר) – הכל על מנת ליצור תוכנית תאורה שתשלים את ההפקה.

תאורה היא צורת אמנות בפני עצמה. תאורה יכולה לעורר מצבי רוח או רגשות המבוססים על שילובי צבעים שונים ועוצמת האור. על מעצב התאורה להתחשב בכל הגורמים הללו בתכנון אולמות תיאטרון.

עיצוב התאורה לאולם תיאטרון הוא תמיד משימתם של המעצבים, אך הוא מושפע גם מניהול האולם. המעצב שמעצב את התצוגה צריך להתחשב בגורמים רבים כמו ציוד התאורה באולם, האם יש וילונות או לא, איזה קהל נוכח וכו'.

שיקולים שונים לתאורת תיאטרון:

1. ציוד באולם: אם יש לך הרבה ציוד באולם התיאטרון שלך, הצב בקרבתם אורות כדי שיהיו גלויים יותר לקהל במהלך הופעות חיות. אין צורך להציב אורות ליד אביזרים פשוטים או תפאורה על מנת להפוך אותם לגלויים מכיוון שהם נוטים פחות להיראות על ידי קהל כאשר הם לא בשימוש במהלך הופעה

2. וילונות: כאשר וילונות פתוחים יהיו עליהם השתקפויות שיעשו זאת

הוסף תגובה