חדר כושר מנטלי – אימון

    

אחד הדברים ההופכים אותנו למקצוענים, או למוכשרים ובעלי יכולת זהו האימון ההופך את הבלתי מוכר -למוכר ומפנה משאבים להשתכללות ושדרוג עצמי בתחומים מגוונים כמו בספורט, עסקים, עבודה וחיי היומיום. 

 האם תוכל לצאת לקרב רחוב? אחרי שסיימת, ממש אתמול, סדנה להגנה עצמית? אההה….נו איך קראו לתרגיל הזה שמתחמקים מסכין שלופה…. אהה… רגע, אני בא מימין או משמאל..מממ -כמובן שלא, הדברים צרכים לההפך למוכרים ואוטומטים, לא הטכניקות עצמן גורמות לך להצליח אלא הטמעה שלהן לתוכך.  חישבו על הפעם הראשונה שצעדתם על מכשיר הכושר במכון, בודאי הנחו אתכם לאחוז בידית התמיכה, להתחיל לאט וכד… 

בפעם השניה והשלישית הכל הפך לאוטומטי והריצה במקום, הפכה לטבעית, כמו נהיגה ברכב….רכיבה על אופניים…הפעולות הופכות לאוטומטיות והכושר עולה. 

אוטומציה של המיינד מאפשרת לנו לשכלל את היכולות המנטליות והמעשיות שלנו. 

שפת המיינד היא תמיד אינדיבדואלית ומאפשרת לנו ל"שלוף" בצורה אוטומטית ומידית .ככל שאנו מטמיעים, ידע, מידע ותגובה, המיומנות מתחזקת, הנסיון גובר והיכולת המעשית מתעצמת. 

 הפייס בוק של המוח.  המוח מדבר אלינו  בצלמיות, תמונות וסמלים המתמצתים מידע רחב.רשימת המילים לפנינו תערוך לנו פגישת הכרות עם שפת המיינד הפרטית שלנו.ותדגים לנו כיצד המוח מתרגם מילה ל"תמונה". 

 למקומות – היכון- צא בואו נעזר "מכשיר" שיאפשר לנו לבדוק יכולת זו.  
קחו לכם כ2 – 3 ד' , שבו ישר, נשמו בנינוחות, הרפו את הכתפיים  
ושימו לב איזו עולה בראשכם, או  מה אתם חושבים, או מרגישים כאשר אתם קוראים את המילה:  

  
ספר 

   
תפוח 

   
שעון 

   
יוסי 

   
דלת 

   
ג'ינס ממותג 

   
משקולת 

   
תיק עור 

   
"בוס" 

   
משקולת אויר 

   
מטבע 

   
עיתון יומי

   
חולצה חגיגית 

   עניבה  

  

חולצה  אגדתית 

   עט חזון

   
ספר  חלומי 

     אשמח אם תשתפו באלו דימויים ויזואלים עלו בכם, אלו תמונות המוח שידר כאשר קראתם את המילה תפוח למשל וכו.. עם הצרוף ספר חלומי, עט חזון, חולצה אגדתית, משקולת אויר,  סביר להניח שהיתה בעייתיות ב"לעלות" תמונה כי אלו ביטויים שאינם מוכרים מהמציאות היומיומית, איך התמודד המוח איתם, האם בכל זאת עלתה תמונה כלשהי? 
איזו? 

taltelmosadv@gmail.com

הוסף תגובה