קודים עתיקים בשרות האדם המודרני.

מיסתורין רב אופף את תרבות המאיה העתיקה, שאנשיה עסקו בקשת רחבה וססגונית של תחומים החל מעולמות הרוח והניסתר ועד מחקרים מתמטיים ואסטרונומים מתקדמים. 
התבוננות בתרבויות עתיקות, מעוררת בנו השתאות והערצה נוכח מיומנויות, חכמה וידע נירחבים כמו בתרבויות מצרים העתיקה, בבל ואשור, שהשאירו בעבורנו שרידים ואבני דרך, אנו גם נפעמים בכל פעם מחדש ממיתוסים תרבותיים, כמו יבשות למוריה ואטלנטיס, שלא השאירו אחרהם סימן. 
תרבות המאיה שונה מכל מאלו, החל בקושי פיענוחי העדויות שהשאירה וכלה באחת התעלומות המדוברות של האנושות – היעלמותם המיסתורית של חלק משבטי המאיה. כך גם הנבואה האקטואלית ביותר העוסקת בשינוי הצפוי בשנת 2012-2013. 

המאיה הקוסמיים הידועים כשומרי הזמן, הם ישויות אור שייעודם הוא שרות פלנטרי, הם שימשו בכדור הארץ בתקופות עתיקות שונות בתרבויות כמו אטלנטיס, למוריה, מצריים, הודו, טיבט ויוון והיו מוכרים בשמות שונים, עניינם הוא התפתחות אבולוציונית תודעתית, התרבות המודרנית ביותר בה הצפינו וקידדו את הידע והתדרים האנרגטיים היתה תרבות המאיה העתיקה, הידע הוטמן בלוחות ובגלופות האנרגטים, המאיה השאירו אחרהם כלים קסומים להבנת מהות האדם ביחס ליקום, כדי שישמשו בעיתוי הנכון זרז לזיכרון הקוסמי המצוי בתוכנו, ידע רב ממדי של העולם החדש. 

מהו לוח הצ'ולקין ? (ספר הימים) 
מכל הלוחות, הלוח המרכזי והחשוב מכולם הוא לוח הצ'ולקין, המקשר בין כ17- 20 לוחות שונים ומבוסס על המחזוריות הפליאדית, המרכז האנרגטי של הגלקסיה שלנו. לוח ה'צולקין שימש בתרבות המאיה העתיקה לחיזויים, קביעת מועדים, טקסים, גילויים קרמתיים וניבוי. 
הלוח הוא לוח גלקטי בן 260 ימים ומורכב משני מחזורים השזורים זה בזה מחזור אחד מבוסס על 20 ימים (KIN) ומיוצג באמצעות עשרים גלופות סולריות בעלות השפעה אנרגטית עצומה, כל גלופה נושאת שם וצבע המציין את מקורנו וכיוון התפתחותנו). המחזור השני בנוי מ- 13 טונים, שהם מספרים מקודשים ומקודדים המצביעים על הרוח והתנועות האנרגטיות הבאות לידי ביטוי בלוח כמיקרוקסמוס לבריאה, המספרים נירשמים באמצעות קוים ונקודות נקודה מציינת טון 1, שתי נקודות מציינות 2 וכך הלאה, 5 מיוצג על ידי קו. 

חותם גלאקטי 
כל אדם הוא בעל חותם גלאקטי מעין "תעודת לידה" מקודדת המתגלה בלוח הצ'ולקין. ביטויו החיצוני של החותם הוא גלופה וטון ומטרתם לאפשר לכל אדם להגיע להבנות מעמיקות על עצמו ולקבל תשובות לשאלות כמו המקום ממנו הגיע ואליו צריך לשאוף, על ייעודו, האתגרים והצללים, (אשר איתם נדרש להתמודד על מנת לצמוח.) בחייו, כחלק ממערכות שונות. הלוח ככלי מאפשר להבין ולקבל את החוזקות שלנו ולדעת כיצד למצותם הלכה למעשה. 
הבנת המחזורים באופן מנטלי ובעיקר אינטואטיבי, מאפשרת התעוררות ידע קוסמי הצפון בנו ופיתוח יכולות טבעיות כמו תקשור וטלקנזיס, מודעות אישית וקולקטיבית ומסעות בין מימדיים. בחיבור לסמלים ולשפה זו טמון כלי התעלות, שינוי והתמרה. 
הלוח פועל עבורנו על בסיס יומי ומאפשר תיכנון וסדר פעולות, שיפעלו בהרמוניה עם האנרגיות היומיות, דבר המקנה יעילות, שקט נפשי, סדר ויכולת פעולה אופטמלית וייחודית לכל אדם, בד בבד מפתח ומעצים יכולות "על טבעיות", שבתפיסת המאיה הינן טבעיות ומקובלות לחלוטין, כמו ריפוי, חיבור לעולם האנרגיות ויכולות התיקשור עם רבדים עמוקים וניסתרים. 
העוצמה של סימני המאיה טמונה ביכולתם הייחודית להעניק לנו את התמונה הכוללת של מקום האדם בסביבה את תרומתו וכוחות הסביבה המשפיעים עליו. 

הלוח כאורקול וכלי לפיתוח יכולות 
אורקול המאיה הוא כלי עתיק יומין, ששימש כמתווך לאנרגיות מנחות ולהדרכה רוחנית. 
בתרבות המאיה, השתמשו בשיטות קריאה וניבוי שונות בעיקר באמצעות אבנים וזרעים, להם ייחסו תכונות מאגיות, עפ"י עדויות היסטוריות, היתה זו אחת מ "עבודותיו" של השמאן. 
כוהני הלוח המקודש, עסקו בפיענוח הזמן ברמה גבוהה יותר וביססו את נבואותיהם על לוח הצ'ולקין המקודש. 
כמו בעבר כך גם בהווה יש באפשרותנו לקבל מסרים ומענה לשאלות דרך האנרגיות החיות של הצ'ולקין. 
שפתו של הלוח היא שפה גלקטית, שפת אור, המורכבת מסמנים עתיקים מקודדים במסרים. 
(את סימני הלוח נוכל לראות, בשרידי אסטלות- שברי מציבה ומקומות מקודשים לתרבות זו). 
סמלי המאיה אוצרים בתוכם קודים ואנרגיות המיועדות לעורר בנו יכולות רדומות כמו תיקשור ריפוי ויצירה, המאיה רואים חשיבות בחיבור בין יכולות ש"מעבר" לבין הפן היישומי בחיי היומיום, אלו מצעידים אותנו לשלב הבא בהתפתחות התודעה. 

מהו הגל המכושף 
זהו מדריך מעשי להתחברות להרמוניה הטבעית הנמצאת בבסיס הבריאה על פי דרכם של המאיה. 
ספירלת הגל המכושף מוציאה אותנו למסע בו לכל יום תפקיד משמעותי, בתום 260 ימי מחזור הצ'ולקין אנו מגיעים שוב לתחילת הלוח, אך ממקום גבוה ומודע יותר.260 הימים מורכבים מהיחס 13:20, 20 גלופות ו- 13 טונים, אשר פועלים יחדיו וממזגים את הרוח במציאות הפיזית. מחזור ה- 13 הוא יצוג של שלוש עשרה תנועות הבריאה הגל מתחיל בטון 1 ומסתיים בטון 13 מחזור זה נקרא גל מכושף. 
הטונים מהווים שערים לחוקים קוסמיים , עקרנות המבוססים על יחסים הדדים ברמה הגלובאלית בין מרכיבי הקוסמוס ועד הרמה הלוקאלית בה משתקפים יחסינו עם הסובב אותנו, , שיקוף של הטונים לתוכנו מאפשר לנו להבין את נקודת המוצא שלנו בכל רגע ורגע וכיצד כדאי "לפעול" כדי להיזכר ולהדהד בהרמוניה עם היקום. 
מטרת הגל המכושף היא לחבר אותנו להרמוניה הטבעית המצויה בבסיס הבריאה בכך לסייע לנו בהתפתחות רוחנית ובהיבטים מעשיים בחיינו, כמו אירגון עצמי בהתנהלותנו ביומיום. לכל יום KIN האנרגיה המיוחדת לו וכל יום מדריך ומנווט אותנו לשיפור והתקדמות. מעקב אחר הגל והתחברות לאנרגיה היומית מאפשר תיכנון וסדר פעולות שיפעלו בהרמוניה עם אנרגית הזמן דבר המקנה יעילות, שקט נפשי, סדר ויכולת פעולה אופטמלית וייחודית לכל אדם. 

TUN UC – לוח 13 הירחים 
לוח זה הוא לוח ירחי-שמשי-גלקטי (בשונה מהלוחות הירחיים, כמו הלוח העברי המחושבים עפ"י שני מחזורי ירח סינודי וסידרלי, לוח זה מחושב על ממוצע בנהם ונותן תוצאה של 28 ימים). 
הלוח כולל 364 ימים המחולקים ל- 13 ירחים בני 28 יום כל אחד + יום נוסף, היום שמחוץ לזמן 28 ימים מתחלקים ל- 4 שבועות בדיוק, הלוח פותח בתאריך 26 ליולי, תאריך בו כוכב סריוס עולה מעל האופק וכדור הארץ והשמש נימצאים עימו בקו ישר, זו תופעה אסטרונומית החוזרת על עצמה מידי שנה. 
חוסה ארגולס, פרופ' לפיזיקה ומתמטיקה, משורר, אמן והיסטוריון, עורר מחדש את לוח ה TUN UC שמציית ל"זמן הטבעי" ארגולס הקים תנועה שניקראת "חוק הזמן" ומתריס נגד הלוח הגרגוריאני בו אנו משתמשים, ארגולס טוען שהיחס 12:60 , מדכא את היכולת לרב ממדיות ובעקבות החד ממדיות הליניארית ניכנסה האנושות למלכודת " זמן=כסף". 
ארגולס טוען נגד הלוח הגרגוריאני, כי הוא מנותק ממקורותיו הטבעיים ובכך מונע מבני האדם את ההרמוניה עם היקום, מבחינת המאיה הזמן הוא פורטל לממד הרביעי, שבו נגיע להבנה הפראקטלית בה הכל הוא חלק מהכל, כל דבר החל מהאדם וכלה במערכת השמש הם הולוגרמה של היקום. 

היום מחוץ לזמן 
ה- 25 ביולי, נחשב עפ"י לוח 13 הירחים כיום שאינו במניין החודשים בני 28 הימים, הוא ניצב כיום עצמאי בתווך בין סיום השנה ב24 ביולי לבין 26 ביולי תחילת השנה החדשה ונחגג בהשראת חוזה ארגולס ואירגון"חוק הזמן" מ1992. 
הערך העליון של היום הוא שלום עולמי, זה יושג באמצעות אדיבות, סלחנות, טיהור, שיחרור מכבלים והחופש לחיות את החיים במלואם. היום שמחוץ לזמן נחגג בהשראת המשפט "זמן הוא אמנות", (להבדיל מהמשפט הרווח זמן הוא כסף). 
"שומרי הזמן" השאירו עבורינו לוחות אנרגטים וקודים מוצפנים, אשר מאפשרים לנו להיות אדוני הזמן החדש ולהשתמש בזמן בצורה מתואמת עם הפלנטה והיקום, הציר הליניארי של עבר – הווה – עתיד יתרחב להכרת ממדים רבים, שיאפשרו למודעות האנושית לצמוח ולהסתנכרן עם מישורי מציאות שונים, ביטול הדיסהרמוניה, שנוצרה בעיקבות אשלית תפיסת הזמן בממד השלישי, תאפשר לנו זרימה, שלווה, שמחה והנאה. טלפתיה, הילינג, תיקשור ומסעות בין ממדים יהפכו לנחלת הכלל .

הוסף תגובה