חוג ברייקדאנס חוג היפ הופ

כמה מילים על הברייקרהוליקס

הברייקרהוליקס שזכתה בפעם השנייה ברציפות באליפות הארץ בברייקדאנס בתחרות ה- Urban motomusic היא מהבולטות ביותר בתחומה בארץ. משתתפת באין ספור הפקות טלויזייה בינהם: נולק לרקוד 3 ,הדבר הגדול הבא , מלחמת העולמות ,אולפן השקוף ,ועוד פרוייקטים לקד"מ עם החברות המובילות בארץ. השקת דגמי האופנועים החדשים של 2008 piaggo השקת הבושםpuma flowing   מבית "פומה" בפסטיבל הdance city 2008 ו2009. היא אחת מקבוצות הברייקדאנס הרציניות בארץ, שחבריה חיים ונושמים ברייקדאנס 24 שעות ביממה.

 

על הסטודיו

 

 

ברייקרהוליקס מאפשר לך ללמוד מהטובים ביותר בסצנת הברייקדאנס וההיפ הופ בישראל- אחד על אחד או בקבוצה, עם צוות מורים מקצועיים בתחום. שיעורי ברייקדאנס מתאימים לכל הגילאים, מתחילים ומתקדמים. שיעורי ברייקדאנס,שיעורי היפ הופ, פופניג, לוקינג, סי וולק. הסטודיו מוקם במרכז תל אביב (בוגרשוב 42)

 

 

איך בנוי השיעור ?

לכל תלמיד נבנית תוכנית הדרגתית בהתאם ליכולות הפיזיות ההתחלתיות שלו והרקע התנועתי איתו הוא מגיע. במהלך השיעור ניתנת חשיבות עליונה לחימום הגוף ולטכניקה על מנת למנוע פציעות כך שהשיעור בנוי מחימום פלג גוף עליון, חיזוק מפרקי הידיים,גמישות מפרקים וכוח שרירים . בנוסף נלמד את המאפיינים הבסיסים של אומנות הבי באוינג תוך הקשבה לביט, טופ רוק, פוט רוק ופריזים. בשיעור ברמה מתקדמת יותר נעבור לעבודה על הטכניקה על ידי מתיחות והכנה לתרגילי אקרובאטיקה שהם בעצם סימני הברייקדאנס המובהקים –  "פאור מובזס" ו"אקרובאלנס". כל אלו הם רק חלק מהמושגים של שפת הברייקדאנס, אותם נלמד ונפתח בנפרד בכל שיעור עד שהתלמיד ירגיש שהוא מסוגל להיכנס למעגל ולהיות חלק מעולם חדש- עולם הברייקדאנס. מדריכי Breakerholics מאמינים כי כל רקדן  צריך לפתח את הסגנון האישי שלו, להמציא תנועות חדשות ומיוחדות ולבטא את עצמו דרך התנועה ורק כך להגיע לרמה גבוהה של תחרויות בין לאומיות.

שיעורי ברייקדאנס משפרים את היכולת הגופנית ומפתחים את יכולת הריקוד והאלתור בכל רקדן. 

www.Breakerholics.com

הוסף תגובה