חזה עוף – רבגוניות בלתי מתפשרת

קטגוריית העופות מכילה בתוכה אינספור סוגים של עופות, מאווזים וברווזים ועד תרנגולים מסוגים שונים, ביניהם תרנגול הבית, תרנגול הודו ועוד. בפועל, מכל סוגי העופות הקיימים מפיקים את הבשר אשר ידוע בשם בשר עוף. בין כל סוגי הבשר המופקים ניתן למצוא כבד, טחול, כנפיים, כרעיים, שוקיים, ועוד. יחד עם זאת, חזה העוף נחשב לאחד מבשרי העוף הנפוצים ביותר. כל זאת מפאת העובדה, שחזה העוף מאופיין בטעם ייחודי ביותר, קשת יתרונות תזונתיים מגוונת ורחבה ביותר, קלות ומהירות הכנה, רב – גוניות מבחינת תוצאות הבישול הסופיות ועוד.

כל מה שצריך לדעת על חזה העוף מבחינת יתרונות תזונתיים ועוד!

ובכן, כעת נפרט ונספר אודות קשת היתרונות אשר מאפיינת את חזה העוף. ראשית, נתחיל עם העובדה, כי לעומת כל בשרי העוף האחרים, בשר זה מאופיין במספר הקלוריות הנמוך ביותר (לרוב, 170 קלוריות לכל 100 גרם של חזה עוף). סתם למען המחשה, רוב בשרי העוף 'מחזיקים' במספר קלוריות של 250 קלוריות בממוצע ל – 100 גרם. שנית, חזה העוף הינו גם בעל רמת החלבון הגבוהה ביותר מבין כל בשרי העוף. שלישית, הוא דל – שומן במלוא מובן המילה (5 גרם שומן לכל 100 גרם) ועוד. עכשיו, מבחינת כל מה שנוגע להימצאותם של מרכיבים חיוניים כמו ויטמינים ומינרלים, חזה עוף מאופיין ברמות גבוהות של ברזל, מגנזיום, ויטמין B12 ועוד.

את חזה העוף ניתן להכין במגוון של וריאציות מעניינות, ייחודיות ומעוררות תיאבון

עכשיו, נמשיך עם, ללא ספק, אחת מן העובדות המעניינות ביותר אודות חזה העוף. ובכן, לעומת סוגים אחרים של בשרי עוף אשר, לרוב, באים לידי ביטוי בעיקר בצורה או מתכונת בישול אחת ויחידה, חזה עוף יכול לבוא לידי ביטוי במסגרת של אינספור צורות בישול, מתכונים, חלק ממאכלים מיוחדים ועוד. למען המחשה, חזה עוף יכול לבוא לידי ביטוי בצורה של שניצל, חתיכות שניצלים דקות וקטנות, נתחים בצורה כזו או אחרת ועוד. בנוסף, את חזה העוף ניתן להכין באמצעות טיגון, אפייה או בישול. יתרה מכך, היתרונות הגדולים ביותר אשר טמונים בחזה העוף נעוצים במסגרת אינספור המתכונים שבהם הוא 'מככב', וביניהם כאשר הוא מוקפץ עם ירקות, ממולא בפטריות, אפוי ומושרה במרינדה ועוד ועוד.

קיימים אינספור 'מוצרים' נלווים לחזה העוף, כל כולם מיוחדים, משדרגים וטעימים ביותר!

כידוע, מעט מאוד ארוחות מושלמות ללא חזה עוף. יחד עם זאת, חזה עוף כלל לא יכול להיות מושלם כאשר הוא לבדו. במילים אחרות, לא בכדי מנות כמו אורז, תפוחי אדמה, ירקות מוקפצים תמיד מלוות את חזה העוף. יחד עם זאת, מפאת העובדה שחזה העוף הינו 'רב – תחומי' משהו, קיימים אינספור 'מוצרים' נלווים לחזה העוף – כל כולם מיוחדים, משדרגים וטעימים ביותר כאשר ביניהם ניתן למצוא ממרחים ייעודיים ומיוחדים, רטבים מקוריים ועסיסיים ועוד. 

הוסף תגובה