במאמר הבא אתאר בפניכם את דרכי החשיבה האופייניות לישראלים בכל הנוגע לחלונות גג ונציג בפניכם את אחד היצרנים העולמיים, הוותיקים והאיכותיים ביותר בתחום.

מותג של חלונות לעליית גג …

בישראל הרחוקה ולמודת גישת ה- "אל תדאג הכל יהיה בסדר. עליי !" לא מודעים לפופולריות העצומה של היצרנית העולמית הדנית לחלונות גג והמומחית שאין שניה לה בפתרונות ירוקים (לא נזכיר את שמה במאמר זה על מנת שלא נואשם בעשיית פרסומת …). תשמעו סיפור נחמד: נכנסה אלי לקוחה, עולה חדשה מסקוטלנד ואמרה "הקנייה הראשונה שעושים לבית פרטי בסקוטלנד היא חלון לעליית הגג מתוצרת …." (וכאן נקבה בשמה). הסתקרנתי וביררתי פרטים במרשתת. החברה משווקת חלונות גג בכ- 50 מדינות, ביוטיוב יש אין סוף סרטונים והאתרים נראים מרשימים מאד.

האם תאמינו שחברה המייצרת חלונות לגגות רעפים מקיימת אצל ידידתנו תורכיה מרוץ יכטות הנחשב לאחד הארוכים והקשים בתבל ?  האם אתם מעכלים שחברה המייצרת חלונות לגגות שטוחים פתחה ברחוב אחד ברוסיה לא פחות מ- 8 (!) סניפים ואולמות תצוגה לחלונות גג ופתרונות ירוקים מיוחדים ?  האם תנחשו שחברה המייצרת חלונות גג מקיימת בארצות הברית יריד שנתי שהקמתו אורכת שבועות ?  האם תאמינו לי שחברה המייצרת חלונות לגגות רעפים מקיימת בגרמניה תחרות כדורעף נושאת פרס כספי ענק ומשתתפות בה לא פחות מ- 24 מדינות ?  וישנן דוגמאות רבות נוספות.

האם תאמינו שהחברה משווקת ומתקינה בישראל יותר מ- 50 שנה ?  אבל….. מה עושים עם ה"יהיה בסדר סמוך עליי" הזה ?

מצא את ההבדלים בין חלון גג זול לאיכותי

למדינת ישראל הגיעו בשנים האחרונות יצרנים בינוניים רבים, שהדבר היחיד המשותף להם ולענקית החלונות הדנית הוא הגשם בחורף. מהרגע שהגשם יורד מתחילות הבעיות, של האחרים, לא של הענקית הדנית.

אצל הענקית הדנית חלון גג נראה כמו רהיט משובח, המשקופים מעובדים באיכות הגבוהה ביותר ועשויים מליבת עץ אורן סקנדינבי. המשקופים נטולי עיניים (הכתמים השחורים) יפהפיים ומהוקצעים לעילא. האיטום המוחלט הוא הפטנט שלהם ועשוי בטכנולוגיית איטום החלונות במטוסי נוסעים. גז ארגון 16 מילימטר שוכן לו בין שתי שכבות הזכוכית והאיטום המיוחד יחזיק אותו שם בבטחה למשך עשרות שנים. הצירים עשויים פלדה ונירוסטה, ללא חלקי פלסטיק זולים, כל החלון בנוי באופן חזק ואיכותי, הברגים החשופים לפגעי מזג האוויר עשויים נירוסטה, מה שמבטיח שלא יחלידו לעולם.

החברה הזאת חושבת על הפרטים הקטנים ביותר. צירים שונים לחלונות יכולים להתהפך 360 מעלות, חלונות היכולים להיפתח לזווית קטנה מ- 45 מעלות או לזווית גדולה מ- 45 מעלות. וזה לא רק זה: הענקית הדנית עובדת בשיתוף פעולה עם מעצב העל קארים ראשיד הבונה עבורם שלל דוגמאות מעוצבות של וילונות ונציאנים, וילונות צל, וילונות להאפלה מוחלטת ועוד.

יצרנית החלונות מצאה פתרון חלופי מרשים לקוקיות, פתרון הנקרא בשם BALKONI והוא מוצג באולמות התצוגה שלנו. ישנם פתרונות חשמליים מיוחדים לתריסים, וילונות חשמליים וחלון חשמלי הנפתח ונסגר אוטומטית שמתחיל גשם. כבר בחורף הראשון אצלנו, מאז הגיעו החלונות הזולים והופצו בבתי עסק שמוכרים עץ, רעפים וגבס, ועל הדרך גם חלונות גג, מתקבלות תלונות על צירים שלא החזיקו מעמד, על נזילות, על אדים המצטברים בתוך החלון, על אי מתן פתרונות האפלה או הצללה בזמן הרכישה, חלודה מכרסמת בתוך שנים בודדות ועוד.

חברים יקרים, חלונות גג קונים אצל היבואן הרשמי של החברה הדנית שמתמחה רק בחלונות לגגות ולמתקינים שלו יש תעודת הסמכה מטעם הענקית הדנית. אדריכלים ומעצבי על רושמים בתוכניות הבית לרכוש חלונות גג, אלא שהלקוחות מתירים לכל אחד לקנות אותם עבורם והם נרכשים בבתי עסק המוכרים גם בלוקים, מוצרי עץ, גבס וכו' שלאחרונים לא כל כך חשובה האיכות, שהרי הם לא אחראים על המוצר מהרגע שנרכש. כשהבעיות מתחילות לאחר שנה-שנתיים-שלוש, מי שמקבל את הטלפון על החלון הבעייתי הוא האדריכל שהביא את אנשי המקצוע ש "חסכו לכם כסף". מה שזול – יקר. חשבו על כך.

אודות הכותב

אבי שהרבני הוא המנהל הטכני של חברת "עליית גג" – יבואנית רשמית של חלונות גג חברת וולוקס Velux דנמרק.

הוסף תגובה