טבעות יהלומים להצעת נישואין

טבעות יהלומים להצעת נישואין

הצעת הנישואין אינה נשארת בתחום הפרטי שבינה לבינו אלא היא הפכה עם השנים להיות משהו מוחצן, סיפור שמספרים לחבר’ה, להורים, למשפחה, לשכנים.
שאלות כמו : “איך הוא הציע לך?” , “איך הוא עשה את זה ?” חוזרות שוב ושוב בקרב זוגות צעירים בציפייה לסיפור מקורי ומעניין.
הצעה רומנטית על חוף הים נהייתה משהו פשוט ולא מעניין. אנשים רוצים להיות כמה שיותר מקוריים כדי שייזכרו זאת לנצח, וכדאי שיהיה להם סיפור מעניין לספר לכולם.
הריטואל הקבוע של הצעות הנישואין השתנה במשך אלפי שנות האנושות. אם בעבר הרחוק היה ריטואל מאוד קבוע להצעת נישואין, היום מגוון האפשרויות רחב, המקוריות והיצירתיות שוברת שיאים. בעבר הרחוק עוד בימי התנ”ך הצעת הנישואין הייתה טקס שמתקיים בין שני גברים, הגבר המציע ואב העלמה הצעירה; טקס שבו הגבר בא לבקש את ידה של אהובתו מאביה.

איך בוחרים טבעות יהלומים
במשך השנים הריטואל השתנה והצעת הנישואין הפכה לטקס אינטימי שקיים בין שני בני הזוג, כאשר הגבר עדין מחזיק בתואר “המציע” ועליו מוטלת המשימה של ביקוש יד אהובתו. הארוס מציע נישואין לאהבתו עם טבעות יהלומים לאירוסין. מנהג שאומץ בארצות ותרבויות שונות. טבעות יהלומים סוליטר מסמלת סמל לאירוסין ואהבה.
בזמן המודרני הצעת הנישואין הפופולארית הינה הצעת הנישואין הקלאסית, שבה הגבר עומד מול אהבתו, יורד על ברכו, שולף ופותח קופסא מהודרת שבה מנצנצת לה טבעות יהלומים, ושואל את שאלת השאלות : “התינשאי לי”. רק תפאורת הנוף משתנה לה, זה יכול להיות בטיול ביער, בשקיעה על חוף הים, ליד אגם ברבורים, בשיט גונדולות באיטליה, ובכל מקום רומנטי אחר בו הגבר יכול לקיים את טקס “הירידה על הברך”.
על הקרקע הפורייה של המאה ה-21, המרוץ אחר המקוריות והיצירתיות בהצעות הנישואים נמצא בעיצומו. אפשר להציע היום הצעת נישואין קיצונית ומושקעת בסגנון האקסטרים. אפשר להציע נישואין באוויר, בים וביבשה, וכמה שיותר אנשים שותפים לחוויה כך העניין שבדבר יותר מאתגר. מהודעות בעיתונים, צניחות חופשיות, לוחות במשחקי הכדורגל, שלטים מעל נתיבי איילון, הודעות בטיסות, ועדין השמיים הם הגבול.

הוסף תגובה