טוחן אשפה ויתרונותיו

טוחן אשפה ויתרונותיו

השימוש בטוחן אשפה מצמצם את כמות הפסולת, מונע סתימות בכיור ואינו דורש תחזוקה. עם זאת, חשוב לבחור אותו נכון ולהשוות בין הדגמים השונים גם על פי אופי השימוש וגם לפי המפרט הטכני המלא המתואר על ידי היצרן

טוחן אשפה מסוגל להתמודד עם כל סוגי הפסולת האורגנית. אפשר להרכיב אותו על כל סוגי הכיורים והוא מבטיח שורה ארוכה של יתרונות. בטווח הקצר, המטרה העיקרית של שימוש בטוחן מן הסוג הזה היא לצמצם את כמות האשפה והפסולת שמצטברים אצלנו בכיור. בטווח הארוך, אפשר להתייחס אליו בתור פתרון משתלם שמשפר את איכות החיים וחוסך בהוצאות תחזוקה. עם זאת, לא לכל טוחן יש את אותן תכונות.

המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן של טוחן אשפה יכול לעזור לנו לבחור אותו בצורה מבוססת ונכונה יותר. קודם כל נרצה להשוות בין מוצרים כאלה על פי המפרט המלא כדי לבדוק מה הביצועים שלהם, לאיזה מטרות הם מיועדים והאם הם מתאימים לשימוש ביתי. לאחר מכן, נסתכל על המפרט המלא שמתואר על ידי כל יצרן בנפרד בשביל לוודא תמורה מלאה להשקעה הכספית.

מה היתרונות של טוחן אשפה?

הנה לדוגמא חלק מהיתרונות שאותם כדאי לנו לנסות לנצל באמצעות השוואה בין סוגים שונים של טוחני אשפה לפי המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן:

  1. צמצום של כמות הפסולת – טוחן אשפה איכותי מצמצם את כמות הפסולת האורגנית. הוא מאפשר לטחון אותה בצורה מסודרת, יעילה ויסודית ישר לתוך הכיור ומגיע עם מעטפת בידוד למניעת רעשים. עם הטוחנים החדשים אנחנו בכלל לא שומעים את הפעולה המתבצעת לצמצום ההיקף ונפח הפסולת, אבל כן מרגישים ורואים את התוצאות.
  2. מניעת סתימות בכיור – טוחן אשפה יכול למנוע סתימות בכיור. יש לו מנגנון מיוחד לסיבוב הטוחן לאחור ולכן הוא משחרר גופים זרים, אך בעיקר אידיאלי לשימוש עם פסולת אורגנית המיוצרת על ידינו או על ידי המשפחה. הפעלת הטוחן יכולה להתבצע בצורה בטיחותית, בלחיצת כפתור אחת ובאופן רציף.
  3. אין צורך בתחזוקה מסובכת – הרבה יותר מסובך לתחזק את הכיור ולנקות אותו מפסולת, מאשר לנקות את טוחן האשפה. למעשה, הטוחן אינו מצריך פעולות תחזוקה וההיגיינה שלו מונעת התפשטות של ריחות לא נעימים ברחבי המטבח והבית. 

מה אפשר ללמוד מתוך המפרט הטכני של טוחן אשפה?

השאלה שחוזרת על עצמה בקרב לקוחות פרטיים שרוצים ליהנות מהיתרונות השונים של טוחני אשפה היא מה הם יכולים ללמוד מתוך המפרט הטכני המלא המתואר על ידי היצרן. מצד אחד, המפרט אכן כולל המון נתונים טכניים. מצד שני, יש כמה דברים שאפשר להתמקד בהם על מנת לקבל את כל המידע הרלוונטי.

ראשית, כדאי להסתכל על המפרט הטכני המלא כדי לבדוק מה ההספק של טוחן אשפה. דגם מתקדם וחזק יגיע בהספק של 1 כוח סוס ויהיה לו גם מפסק להגנה מעומס יתר. חוץ מזה, במפרט הטכני אמורים להיות נתונים ברורים לגבי מהירות הסיבוב. בשביל להבטיח התמודדות יעילה של הטוחן עם כל סוגי האשפה האורגנית, כדאי לתת עדיפות לדגם שיש לו מהירות סיבוב מנוע של כ-3,000 סיבובים בדקה. כמו כן, כדאי שתא הטחינה יהיה גדול ועשוי נירוסטה. 

לסיכום, טוחן אשפה הוא מוצר שצריך להיות חלק בלתי נפרד מהבית שלנו. בזכות הטוחן אנחנו מונעים בעיות בכיור, שומרים על היגיינה ומשפרים את איכות החיים. אם מוסיפים למשוואה מפרט טכני מתקדם ואחריות לתקופה ארוכה, מקבלים פתרון אידיאלי שמתאים לאורח החיים המודרני.

הוסף תגובה