מחפשים ברז לעסק? טיפים חיוניים לבחירת ספק ברזים וכיורים לעסק שלכם

מחפשים ברז לעסק? טיפים חיוניים לבחירת ספק ברזים וכיורים לעסק שלכם


לא משנה אם אתם עכשיו פותחים עסק חדש או רק משדרגים את העסק הקיים.

יתכן ואתם משפצים את המשרד, או עוברים למבנה חדש, אולי פותחים קליניקה, סטודיו או מזנון?

בכל מקרה, אתם זקוקים לפינת התארגנות הכוללת כיור וברז. כל עסק כשהוא מקבל רשיון עסק חייב לעמוד בדרישות בסיסיות הקבועות בחוק. אחת התקנות קובעת כמה אסלות וכמה כיורים יהיו בעסק, בהתאם לגודלו.

בעת תכנון העסק האדריכל/ית ומעצב/ת הפנים יתכננו לכם פינה מתאימה. ייבחרו את הצבעים של הקרמיקה, את סוג השיש, האם תהיה מראה ואיזו…אבל אנחנו מאמינים שההבדל נמצא בפרטים הקטנים. כן- גם עיצוב הברז בסופו של דבר ייתן את הטון העיצובי המתאים! אז אל תתפשרו עליו. 

כיצד למצוא את הספק המתאים באזור שלך

ישנם ספקים ויבואנים רבים בשוק האספקה לחנויות. אפשר גם לנסות להזמין לבד מחו"ל.

ההבדל נעוץ בעיקר באחריות ובשירות, אבל לא רק. על מנת לדעת מה לבחור וממי הנה כמה טיפים קטנים מאיתנו:

1. המלצות!

הכי חשוב כדי לקבל אינדיקציה נכונה על טיב הסחורה והשירות היא לברר אצל חברים בעלי עסקים ולקרוא תגובות בגוגל. ככל שיהיו יותר המלצות ותגובות חמות תוכלו להיות רגועים שהספק אכן אמין.

2. מבחר

בדקו מראש שלספק יש יכולת אספקה לעסקים ומבחר מספיק גדול , כזה שיתן לכם את האפשרות לבחור בין כמה דגמים, סגנונות, גדלים וצבעים- בדיוק לפי מה שאתם אוהבים ומה שמתאים לכם לעסק. קיימים היום אינספור סוגים ומבחר ענק של ברזים, בסגנונות שונים כדי שתוכלו להתאים את הברז המושלם לעסק שלכם: יש ברזים בעיצוב עתיק-מלכותי, ישנם ברזים בעיצוב בסיסי-פרקטי, יש ברזים בניחוח מודרני, מבריקים/מוברשים, ידית למעלה/בצדדים בגוונים שונים החל מלבן/שחור/כסוף ועד אדמדם או זהב ועוד..

3. קרבה

מומלץ לרכוש ברזים וכיורים דווקא ממישהו שנמצא קרוב פיזית לעסק שלך. הדבר יחסוך לך כאב ראש ונסיעות הלוך חזור לבחירת המוצרים/לסגירת עסקה/בעת מתן שירות ואחריות ואף קבלת ההזמנה תעשה מהר יותר ובזמן קצר יותר. במיוחד אם אתם עסק עם מס' סניפים- חפשו למי יש פריסה של משווקים בכל הארץ, צפון-דרום-מרכז-ירושלים וכו', בכל מקום תוכל למצוא את המשווק שקרוב אליך כדי שתקבל שירות מהיר ויעיל שיחסוך לך זמן וכאבי-ראש. הכל כדי שלא תצטרכו להתרוצץ!

אז איזה ברז תבחרו לכם? התחרות בשוק

בחירת ברז היא לא משימה קשה. אך למרות זאת יש לתת עליה את הדעת ביישוב ראש משום שברז הוא לא רק צינור שמעביר מים..ברז הוא בנוסף לכך פריט דקורטיבי שמוסיף חן ויופי לעסק שלך. מכיוון שיש הרבה ספקים ותחרות בעולם הברזים והכיורים, הנה כמה פרמטרים חשובים שכדאי שתדעו מראש:

  • ידית

ישנם ברזים בעלי ידית אחת מתכווננת לכל הכיוונים וכך ניתן לווסת את חום המים. לעומתם יש ברזים בעלי 2 ידיות נפרדות אחת לקרים אחת לחמים- אלו ברזים פחות פופולריים היום.

  •  התקנה

יש התקנה של ברזים על הכיור או המשטח עליו מונח הכיור ויש ברזים המותקנים דווקא בקיר. ברזים המותקנים בקיר צוברים פחות לכלוך ואבנית אך יותר מסובכים להתקנה ולהחלפה במידת הצורך.

  • חומר

חשוב לדעת על החומר ממנו עשוי הברז- האם מניקל, כרום או נירוסטה? זה משנה לגבי הניקוי והתחזוקה. ברזי הניקל נחשבים לחזקים ועמידים לאורך זמן יותר.

ככלל, חשוב מאוד לערוך השוואה בין מוצרים של ספקים שונים לפני ההזמנה. גם אם המוצר נראה דומה: בררו מה השירות שנותן כל ספק, כמה שנים אחריות, זמינות במלאי ועוד.

הוסף תגובה