טיפול בקונדילומה בלייזר פתרון מהיר לתופעה מציקה

טיפול בקונדילומה בלייזר פתרון מהיר לתופעה מציקה

קונדילומה נחשבת לאחת התופעות המציקות ביותר, שיכולות להופיע אצל כל מי שנדבק בנגיף ה- HPV. מדובר על נגיף שמועבר באמצעות קיום יחסי מין, כאשר אחד מבני הזוג נשא של הנגיף. קונדילומה הינה סוג של יבלת שמתפתחת בעקבות שינוי גנטי שנוצר בתאי העור בעקבות הנגיף, דבר שגורם להכפלה בלתי נשלטת שמתבטאת בהופעת יבלות. היבלות מופיעות באזור אברי המין ופי הטבעת, הן אינן כואבות אך יוצרות תחושת גירוד מציקה. כמו כן, מדובר בתופעה שמתפשטת במהירות, לכן חשוב לטפל בה מוקדם ככל האפשר. יש לציין כי אי טיפול בקונדילומה מגדיל את הסיכון לחלות בסרטן צוואר הרחם, כך שכדאי להיות מודעים לסכנות.
טיפול בקונדילומה בלייזר – כל היתרונות בטיפול אחד
לעומת טיפולים אחרים הקיימים היום בשוק, טיפול בלייזר נחשב ליעיל ולמהיר ביותר. הוא אינו דורש טיפולים חוזרים ומתישים, אינו כואב ואינו גורם לצלקות או לסימנים באזור הטיפול. כמו כן, בניגוד לטיפולים אחרים, הוא אינו דורש הרדמה ואינו מצריך טיפול מיוחד או חבישה. אין צורך בזמן החלמה, היות והוא אינו כולל תופעות לוואי, ולכן ניתן לחזור לשגרה כבר באותו היום. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של הטיפול בלייזר על פני טיפולים אחרים, הוא העובדה שמדובר על הטיפול היחידי שמסייע למערכת החיסון להילחם בנגיף, ובכך בעצם מחזק את היכולות של מערכת החיסון. חשוב לציין כי טיפול בקונדילומה בלייזר מאפשר לווסת בצורה מוחלטת את עוצמת אורך הגל, דבר שמונע נזק לרקמה הבריאה שנמצאת ליד היבלות. כמו כן, הדבר מבטיח התאמה מושלמת של אורך הגל המתאים לסוג היבלת ולמיקום שלה. כמובן שמדובר על טיפול שמאושר על ידי התקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי, הוא מתאים לכל אדם, ללא קשר לסוג העור או לגוון שלו.
טיפול בקונדילומה בלייזר – כיצד להתכונן לטיפול ומה כוללת ההחלמה?
חשוב להבין כי ההחלמה מהטיפול מושפעת ממיקום הקונדילומה ומרמת ההתפשטות שלה. ככל שהמיקום רגיש יותר וההתפשטות רחבה יותר, כך ההחלמה תיקח זמן רב יותר. ישנם מצבים בהם המטופל יחוש אי נוחות למשך מספר ימים, ואילו בפעמים אחרות ההחלמה תהיה מידית- בהתאם למיקום הקונדילומה. בכל מקרה, מומלץ לקיים יחסי מין מוגנים למשך כשלושה חודשים לאחר הטיפול, על מנת למנוע את הסיכון להדבקת בן או בת הזוג. כמו כן, לפני הטיפול מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע שמתמחים בתחום, על מנת להבין את היתרונות והחסרונות ולבחור בסוג הטיפול המתאים ביותר עבורכם.
אתר דוקטור חן – טיפול בקונדילומה בלייזר בפריסה ארצית ב: גבעתיים, תל אביב, בני ברק, כפר סבא, קריית חיים, כרמיאל, באר שבע

הוסף תגובה