טיפים לבחירת צלם אירועים-לא הכל נמדד בכסף!

 כמה טיפים לבחירת צלם אירועים הנכון לכם ביותר.
לא פשוט לבחור ולא פשוט להחליט,אבל בסוף הרי תבחרו אחד,אז מה צריך לראות ומה צריך לבדוק?

טיפים לבחירת צלם אירועים:

צילום חתונות הוא בעקרון תפיסת הרגעים היפים והנכונים בצורה הכי טובה.רגעים אלה הם רגעים שלא ניתן יהיה לביים אותם,הם למעשה חד פעמיים.צילום מוצלח הוא שילוב של אמנות ומדע.כשאתם נפגשים עם צלם אירועים זכרו שאתם בדרך כלל תקבלו תמורה המתאימה למחיר אותו תשלמו (אין ארוחות חינם בחתונה) .

צלם אירועים מעולה ומקצועי עובד קשה מאוד כדי להצליח במה שהוא עושה ולכן מחירו בהתאם.לא לשכוח שעבודת הצלם אינה ביום הצילומים בלבד (יכול להגיע ל14 שעות צילום) אלא היא נמשכת גם ביום למחרת כאשר יש למיין ולעבד את התמונות ובכך ליצור דבר מיוחד ויפה.שלא לדבר על עיצוב האלבום בחירת תמונות (במידה ולא הזוג הוא זה שבוחר את התמונות) ועוד ועוד…

לצערי כעוסק ב צילום אירועים ,אני חייב לומר שהעידן הדיגיטלי גרם להרבה חובבים לשטוף את שוק הצלמים בארץ,מגמה שככל הנראה קוראת בכל העולם.המחירים יורדים וכך גורמים לכל השוק לרדת למטה.

כמו בכל משבר גם כאן החזקים והמיוחדים ישרדו את התקופה,הרי שום ציוד אלקטרוני ואופטי חדיש ככל שיהיה לא יפתור את הצורך בעין הצלם.

מי שעוסק ב צילום חתונות (כמוני,אני ממש אוהב לצלם אירועים) ידע לתת את הערך המוסף הזה,שעליו תשלמו קצת יותר,אבל תקבלו הרבה הרבה יותר.

הוסף תגובה