השכרת ציוד לאירועים היא אחד הפתרונות האידיאליים, הן עבור מי שמפיק אירוע גדול וזקוק לכמות גדולה של ציוד לאירוח והן עבור מי שחוגג אירוע קטן ואינטימי, שעדיין מצריך סוגים של ציוד וכמויות של כלי אוכל, ריהוט וכדומה, שאינם זמינים בבית ממוצע.

המאמר הבא יסייע לכם להבין כיצד אפשר לחסוך בתחום השכרת ציוד לאירועים וכך גם יהיה לכם אירוע מוצלח ונעים וגם יישאר לכם די תקציב לאלמנטים אחרים כגון צלם, תקליטן, ביגוד חגיגי ועוד.

תכננו חכם את השכרת הציוד לאירוע שלכם

ראשית, הבינו איזה ציוד אתם צריכים בדיוק!

השכרת ציוד לאירועים היא מהלך לוגיסטי שיש לתכנן אותו בקפדנות. חבל שתפנו לחברת השכרת ציוד לאירועים ותזמינו יותר ציוד ממה שאתם זקוקים לו באמת, שכן העלויות יגדלו משמעותית וחבל.

לכן, דבר ראשון ערכו סקר שוק ופנו לחברה המציעה מחירים אטרקטיביים.

כשאתם פונים לחברה העוסקת בתחום השכרת ציוד לאירועים, פרטו מהו סוג ומהות האירוע.

חברה מקצועית ובעלת תודעת שירות גבוהה, תעניק לכם ייעוץ מקצועי ללא עלות ותכוון אתכם להשכרת רק מה שאתם צריכים באמת.

מצאו חברה שהיא ONE STOP SHOP בהשכרת ציוד לאירועים

כאשר מתכננים אירוע, כמות המטלות היא אין סופית ובעיקר כאשר הלוקיישן לא נמצא באולם או גן אירועים. כמות הציוד היא רבה ומגוונת, החל מפתרונות הצללה, שולחנות כיסאות, כלי אוכל ונלווים (סכו"ם, מפות וכו') ועד חימום, מיזוג וכלי הגשה.

חברה שיש לה במלאי את כל הציוד הנדרש תחסוך לכם לא מעט כסף עקב עלויות ההובלה הגבוהות של מוצרים נפרדים ותאפשר לכם שליטה גם בציוד וגם בתקציב.

אחרי שקיבלתם ציוד מחברה המתמחה בהשכרה ציוד לאירועים, שמרו עליו מכל משמר

רוב החברות העוסקות בתחום השכרת ציוד לאירועים, כוללות בחוזה ההשכרה סעיפים לגבי נזקים אפשריים לכלים ולציוד.

כדי לא להיגרר לעלויות נוספות ואי נעימויות, שמרו היטב על הציוד שהשכרתם: הרחיקו ילדים קטנים מציוד רגיש והתנהלו בזהירות בכל הקשור לטיפול בציוד. כך, תוכלו לחסוך בוודאות את הקנס על הנזקים.

השכרת ציוד לאירועים קרוב לבית

פניה לחברה העוסקת בתחום השכרת ציוד לאירועים וממוקמת קרוב לבית או למקום האירוע, מגלמת בתוכה שני יתרונות:

  1. צוות המשכירים יוכל להגיע לאירוע שלכם בקלות ובמהירות, להתקין ולפרק כך שהחלק הלוגיסטי של האירוע יתקתק ובזמן, לפני תחילת האירוע.
  2. במקרים מסוימים, העלויות של חברה העוסקת בתחום השכרת ציוד לאירועים ונמצאת קרוב למקום האירוע, נמוכות יותר מאשר חברה הממוקמת בעיר רחוקה. זאת משום שעלויות הדלק לא גבוהות ואין תשלום נוסף על שעות נסיעה הכוללות גם עמידה בפקקים וכו'.

הוסף תגובה