טיפים לצילום מוצרים- חשיבותבחירת סט מוצלח

 

ישנם המון דרכים היום למכור את היצירה שלך ברשת, בפורומים של צילום תראה יותר ויותר אנשים, חלקם צלמים וחלקם היוצרים עצמם, שואלים שאלות בנוגע לצילום מוצרים ואיך לשפר את הטכניקה שלהם. הדרך הכי טובה אם אתה מוכר מוצרים היא לפנות לצלם מקצועי שמתמחה בצילום מוצרים, אבל אני יכול להבין סוחרים מתחילים באין להם עדיין "תקציב" לצילום מקצועי ובכל כל זאת מנסים לעשות את הדברים בעצמם. הדברים יכול להיות קשה יותר לסוחרים שיש להם ליין שך מוצרים המתחדש ללא הרף ואז גם צילום המוצרים יכול לעלות יותר. לכם יש לנו טיפים נהדרים כדי לשפר את היכולת שלכם לצלם מוצרים (כל האחרים, פנו לצלם מוצרים!!!).

עיצוב הסט-

עיצוב הסט יבצורה נכונה יכול לשדרג את הצילומים בצורה יוצאת דופן.אם אתם רוצים שהתמונות שלם תהינה מעט שונות מהמתחרים לשכם, אתם צריכים להתאמץ הרבה! עיצוב נכון יוכל למשוך את העין למוצר שלכם, באוד עיצוב בצורה שגויה יכול למשוך את העין מהמוצר שלכם ואף לגרום להפסד המכירה. נסו להתחשב בגודל, צבע והצורה של המוצר שלכם כדי לשלב רקע או אביזר משלים שישלים את המוצר שלכם בצורה הכי טובה. לדוגמא, במידה ואתם מוכרים צינצנות ריבה, נסו לראות מה הקנים שלכם "מרגישים" כשהם רוצים לקנות את הריבה, איזו פנטזיה אתם מוכרים להם בריבה וכך עצבו את סט הצילומים שלכם. בדוגמא הזו ריבה יכולה להזכיר לקונה או את ילדותו, עטמים של ילדות, אז צלם מוצרים מיקצועי ינסה לבנות סט שבו משולבים ילדים נהנים, אוכלים כריך עם ריבה ברקע כשאת מרכז תשומת הלב תקבל צנצנת הריבה. עוד דוגמא ל"םנטזיה" שהריבה מוכרת היא פיקניק כיפי. צלם מקצועי יכול להציע לכם לצלם את הסט באיזו חורשה על שולחן פיקניק כאשר התמונה תכלול את הריבה ואת הפנטזיה שאתם רוצים למכור.

אז מה למדנו כאן, מצד אחד כן, אפשר צילום מוצרים הוא אפשרי לכולם, אבל חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים.פרטים קטנים יכולים לשנות את שווי או ערך התמונה שלכם מקצה לקצה. שימו לב טוב טוב למה שאתם מצלמים ונסו לחשוב מה אתם מנסים להעביר לקונה. כמובן שלא כל למוצר מוצר אפשר להעביר פנטזיה, אבל אני בטוח שתוכלו למצוא את הפנטזיה שלכם בכל מוצר.נסו להיות שונים מהמתחרים שלכם, אם כולם מצלמים את המוצרים בצורה דומה, נסו לקחת את תמונות שלכם לכיוון אחר, ככה מי שמחפש את המוצרים האלה ברשת יזכור את המוצר שלכם טוב יותר והסיכוי שלכם להתבלט מהשאר טוב יותר.

הוסף תגובה