יועץ בנייה ירוקה ברמת גן

יועץ בנייה ירוקה ברמת גן

לא רק תל אביב העיר הגדולה והמרכזית יכולה להתהדר בשכונות ירוקות ומתקדמות אלא גם שכנתה הצמוד רמת גן הבינה שהעתיד הוא ירוק וחסכוני, ולכן אין פרויקט היום בעיר שלא מוצמד לו יועץ סביבתי לבניה ירוקה על מנת לאפשר כמה שיותר מבנים ירוקים בעיר.

המושג בניה ירוקה הוא כבר לא מושג חדש בטח שלא בעולם וגם לשמחתנו לא בארץ ולכן שכירת שירותיו של יועץ סביבתי למתן יעוץ אדריכלי בתחום הבניה הירוקה הוא כבר סטנדרט שכל העוסקים בתחום הבניה מכירים.

יועץ סביבתי בר"ג – ייעוץ אדריכלי והנדסי בתחום בנייה ירוקה, עם ידע רב בתחום:

נכון, בנייה ירוקה זה כבר לא תחום חדש אבל הוא עדיין חדש יחסית. גם הקבלנים והיזמים הכי מנוסים וותיקים בתחום הבנייה לא יודעים ולא מכירים את כל החוקים הדרישות והתנאים לעמידה בתו תקן בניה ירוקה 5281 לקבל אישור מבנה ירוק. כאן נכנס לתמונה יועץ סביבתי לבניה ירוקה, לרוב יהיה זה אדריכל מנוסה או מהנדס שמכיר את התחום שתפקידו הוא ללוות את תהליך הבניה על מנת לקבל בסופו של התהליך תו תקן לבניה ירוקה.

ייעוץ אדריכלי של יועץ סביבתי נועד בעיקר לחסוך עלויות גם של הבניה וגם לאחר מכן כאשר הבניין יאוכלס. בניה ירוקה הינה בניה חכמה יותר שמתחשבת בסביבה ובדיירי המבנה וחוסכת בעלויות גם בבנייה עצמה וגם לאחר מכן. יועץ סביבתי ידע לבחור את הרכיבים המתאימים ביותר לבניה וכיצד והיכן למקם את המבנה ולבודד אותו על מנת להשתמש בכמה שפחות אנרגיה מתכלה ולשפר את איכות החיים של דיירי המבנה.

בנייה ירוקה מאפשרת לגור ברמת גן באיכות חיים טובה ורמת חיים גבוהה:

אנשים רבים מעדיפים לגור במרכז הארץ מסיבות של עבודה ומשפחה ושם "הכל קורה" אך העיר תל אביב לאו דווקא מתאימה לכולם ולכן הרבה יעברו לגור בערים קרובות כמו רמת גן או גבעתיים. ודווקא שם ניתן ברוב המקרים למצוא רמת חיים גבוהה יותר ואת איכות החיים שחיפשו. 

לגור במרכז, לשלם פחות מתל אביב, תחבורה ציבורית, הכל במרחק הליכה או נסיעה קצרה ועכשיו תוסיפו בניה ירוקה. בניה ירוקה מתחשבת לא רק בטבע ובסביבה אלא בדיירים של המבנה. כאשר מתכננים את המבנה עצמו בתהליך של ייעוץ אדריכלי מקבל היזם ו/או הקבלן הסבר איך ואיפה למקם את המבנה בכללי, את הדלתות, את החלונות ואת פתחי האוורור. התכנון אף כולל שיפוע של הגג והמרזבים , הוספת ריאות ירוקות מסביב לבניין ושימוש בחומרים איכותיים ששומרים על הסביבה וידידותיים לדיירים בה.

על מנת שבניין ירוק ברמת גן, בתל אביב או בכל עיר השייכת לפורום 15 יחשב שכזה יש צורך בשירותיו של יועץ סביבתי לבניה ירוקה שילווה את הפרויקט בכל שלביו- משלב האדריכלות, דרך תכנון מערכות המבנה השונות ועד המיחזור של המים והאשפה.

הוסף תגובה